anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro! Dodajcie informację w cennikach dostawy, że Mini Przesyłka jest umieszczana w skrzynce!

Kategorie
kupujący
kupujący 880
inne
inne 174
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
47
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Allegro! Dodajcie informację w cennikach dostawy, że Mini Przesyłka jest umieszczana w skrzynce!

YIVO
#11 Animator#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Wiadomość skierowana przede wszystkim do Allegro ale zachęcam sprzedających do udziału w dyskusji bo dzięki temu wątek będzie aktywny, a problem jest i to całkiem poważny.

Allegro dodajcie jakąś informację przy przesyłkach Allegro Mini Przesyłka przy cenniku oraz w momencie gdy klient składa zamówienie, że jest to przesyłka z tzw. wrzutem do skrzynki, a więc jeśli status jest dostarczona to zapewne paczka jest w skrzynce na listy. Mamy spam wiadomości, dziennie po kilka pytań i pootwieranych dyskusji zatytułowanych "gdzie moja paczka". Pomimo iż nasz system wysyła krótkie q&a w momencie wysłania zamówienia to niektórzy klienci ewidentnie tego nie czytają.

8 Komentarze
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@YIVO Cześć. 🙂 Dzięki za sugestię, przekazuję ją w odpowiednie ręce. Dam znać, kiedy dostanę odpowiedź. 

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zaakceptowany

@YIVO Po stronie klientów temat jest już projektowany. Po stronie sprzedających w Cenniku dostaw jest link do artykułu. Dzięki za sugestię! 🙂 

YIVO
#11 Animator#

 

Jak wam idzie wprowadzanie tej krótkiej informacji? Tylko dzisiaj miałem już 5 wiadomości typu "gdzie moja paczka, do dzisiaj nic nie dostałem/am nieodebrałem/am, a status widnieje jako doręczona" nawet zapytania do przesyłek, które były wysłane w październiku i od listopada leżą zapewne w skrzynkach na listy o ile ktoś ich nie zwinął.

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

YIVO
#11 Animator#

Wystarczyłoby nawet dodać w nazwie w cenniku dostaw (wrzut do skrzynki na listy) i to już dużo by pomogło.

YIVO_0-1702558546725.png

 

TechartGSM
#9 Pomysłodawca#

Problem jest bardzo poważny, jak pisali przedmówcy u nas też x dyskusji i pytań dziennie, dzień w dzień! Informacja dla klienta ze strony Allegro jest tragiczna! Można na przykład zmienić nazwę statusu "Doręczona" na "Doręczona/umieszczona w skrzynce na listy" - już by coś to dało. Proszę zagęśćcie ruchy z wprowadzeniem odpowiednich informacji dla kupujących.

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Kolejny problem jaki zgłaszają kupujący. Na stronie przesyłki jest informacja że przesyłka jest odebrana a kupujący zgłasza że jej nie otrzymał. Może potrzebne jest rozbudowanie informacji o opcje.

1. Przesyła w skrzynce.

2. Przesyłka do odbioru na Poczcie.

numer nadania 00659007730596444089 na stronie poczty jest informacja o odebraniu przesyłki

sklep_solpio
#12 Orędownik#

nie doczekacie się 😄

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@ko_alka 

Kolejny problem jaki zgłaszają kupujący. Na stronie przesyłki jest informacja że przesyłka jest odebrana a kupujący zgłasza że jej nie otrzymał. Może potrzebne jest rozbudowanie informacji o opcje.

1. Przesyła w skrzynce.

2. Przesyłka do odbioru na Poczcie.

numer nadania 00659007730596444089 na stronie poczty jest informacja o odebraniu przesyłki

oznacz moderatorów