anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dni wolne od pracy

Kategorie
kupujący
kupujący 867
inne
inne 171
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
22
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Dni wolne od pracy

konto zamknięte
Nie dotyczy

Pomysł troszkę związany z tym co pisałem przy okazji urlopu na Allegro. Chciałbym np. aby każdy klient otrzymywał podobną informację o jakiej pisałem w przypadku urlopu, ale także w przypadku np. sobót, niedziel czy innych dni, które sprzedawca sam sobie ustawi.

Ja np. chciałbym poświęcić się bardziej rodzinie, a obecnie nie jestem w stanie tego zrobić gdyż klienci zasypują mnie zamówieniami, zwłaszcza w weekendy. Chciałbym więc mieć pewność, że jeśli ktoś u mnie kupi to jest świadom, że np. paczka zostanie wysłana załóżmy we wtorek, a nie w poniedziałek.

Poza tym, chciałbym zmian w urlopach. Nie może być tak, że ustawiamy je na 7 dni przed. Często mamy 1 osobowe firmy. Wystarczy nieprzewidziana choroba, wypadek czy jakakolwiek inna losowa sytuacja i mamy problem. Bo klienci kupują i oczekują wysyłki na cito. Więc albo powinna być możliwość przyspieszenia informacji o urlopie, albo wprowadźcie nową funkcję. Jakiegoś szybkiego komunikatu. Tak aby wyświetlał się jak urlop, ale np. z 1 dniowym wyprzedzeniem. Kończenie a później wznawianie aukcji, nie jest zbyt fajne. Tym bardziej gdy macie wymogi kodów EAN i innych rzeczy. Ja ostatnio cały dzień spędziłem na wznawianiu aukcji 😕 Więc nie jest to już szybkie i przyjemne. Poza tym, są klienci, którzy mogą poczekać, więc dlaczego mam kończyć aukcje i uniemożliwiać im zakup, skoro wystarczyłaby informacja i komu się spieszy ten nie kupi czy kupi gdzieś indziej, a Ci, którzy mogą poczekać, poczekają.

4 Komentarze
msniezek
Administrator
Administrator
Status zmieniony na: Zrealizowany

@konto zamknięte mamy już rozwiązanie tego problemu. Cały czas udoskonalamy nasz mechanizm wyświetlający kupującym na różnych etapach przewidywany czas otrzymania przesyłki, aby nie musieli oni zastanawiać się, kiedy zostanie ona wysłana (szczególnie, że data wysłania paczki jest z ich perspektywy drugorzędna). Nie spowoduje to rzecz jasna, że maile w rodzaju "gdzie jest moja przesyłka" przestaną przychodzić, ale już teraz jest ich zdecydowanie mniej, a w przyszłości zapewne ta liczba jeszcze się zmniejszy.

Dzięki!

konto zamknięte
Nie dotyczy

@msniezek ale coś musi być, aby sprzedawca 1 kliknięciem KIEDY CHCE mógł zakończyć czy ukryć swoje aukcje, albo dać informację, że na razie nie może wysyłać.

Ja obecnie miałem taki młyn, że ledwo nadążałem w 4 dni robocze wysyłać paczki. Nikt oczywiście nie miał żadnego opóźnienia w wysyłce, ale np. zdarzył się 1 klient, który zadzwonił i mnie zwyzywał bo jak stwierdził "kupił tydzień temu i nie ma jeszcze wysłanej paczki". To była środa, a jego paczka była zapakowana, gotowa do wysyłki, a on towar kupił w ....sobotę wieczorem. Więc widzisz jak jest. Ja np. teraz, żeby zniechęcić klientów do dalszych zakupów, musiałem dla ściemy ustawić urlop, który zakończę w poniedziałek, przed rozpoczęciem. Jednak widzisz, do czego klienci są zdolni i jak sprzedawcy potrzebują pewnych mechanizmów. Bo ja już wolę mniej sprzedać gdy klienci widzą, że jest niby urlop i nie kupują niż być obrażanym bez powodu. Bo jak pisałem, nikt nie miał opóźnienia w wysyłce, ale jak "ktoś chce uderzyć psa to i kij znajdzie".

nikl
#14 Krzewiciel#

Było zgłaszane, że pogrzeb bliskiej osoby musisz zaplanować 7 dni wcześniej i musi trwać 3 dni. Allegro popiera takie absurdy. Jeśli nad czym pracują, to nie nad tym, że system odpowiadał praktyce handlu, życiowym sytuacjom i potrzebom. Jeśli jesteś w wakacje na pustyni w Maroko, to musisz odpowiedzieć na pytanie Kupującego, chociaż Twój wielbłąd nie ma WiFi.

PHUPiast
#2 Obserwator#

Fakt,nas dopadł Covid całą załogę,przy 40 st gorączki,dusznościach i kwarantannie nie byliśmy w stanie wysyłać paczek i nie dało się tego "zaplanować" tydzień wcześniej, efekt burza o 40 zł jak by się świat zawalił, zablokowane konto przez allegro i negatywy. Tyle lat mieliśmy super opinie,jedna choroba i wszystko w niwecz. Też uważam,że powinna być możliwość wyłączenia sprzedaży od razu lub jakiś baner o chorobie na stronie sprzedającego.

oznacz moderatorów