anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dodatnie uzasadnienia do formularza odstąpienia

Kategorie
kupujący
kupujący 880
inne
inne 173
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
46
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Dodatnie uzasadnienia do formularza odstąpienia

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Tak, wiem że uzasadnienie odstąpienia nie jest obowiązkowe ale nie jest zabronione i może być opcjonalne.

Wielu kupujących chciało by się wytłumaczyć dlaczego zwracają część towaru i wielu sprzedających miało by mniejsze ciśnienie gdy ktoś zamówi więcej a później zwróci większość zamówienia podając jakiś rozsądny powód a obecnie uzasadnienie jest dostępne tylko w przypadku reklamacji, a tam nie da się nawet wygenerować formularza, trzeba robić print-screen.

Uzasadnienie nie musi się drukować na formularzu odstąpienia, wystarczy że będzie dostępny dla sprzedającego na stronie i/lub w mailu.

3 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

@mix-mce dziękuję Ci bardzo za ten pomysł, ale czy chodzi o papierowy formularz odstąpienia? 

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ chodzi mi głównie o formularz www, na papierowym oświadczeniu nie musi się drukować ale miło by było gdyby sprzedający mógł dowiedzieć się dlaczego ktoś rezygnuje z zakupu. A z tego co czytałem na społeczności sporo kupujących chciało by się z tego wytłumaczyć zwłaszcza jak kupują wiele sztuk na SMART.

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@mix-mce dzięki. Skonsultowałam już ten temat z zespołem odpowiedzialnym za ten obszar i jeśli klient korzysta z prawa odstąpienia od umowy to nie musi podawać powodu zwrotu. W żadnych badaniach nie dostaliśmy od kupujących informacji o potrzebie dodania takiej informacji, dlatego tego nie planujemy takiego pola. 

Ale mam też dobre wieści, ponieważ planujemy doprecyzować powody zwrotu z tytułu odstąpienia w zależności od kategorii. Dlatego też np. w przypadku kategorii moda mogą być bardziej szczegółowie: zły rozmiar: za duży/za mały, nie ten kolor, słabe wykonanie, itp. Oczywiście dla innych kategorii, będą to inne powody, np. dla elektroniki jakieś specyficzne powody. Nie wprowadzimy tego wszędzie, ale na pewno pojawią się w kat. w których występuje najwięcej zwrotów, więc dla Was jako sprzedających będą to dodatkowe informacje, dlaczego klient zdecydował się na zwrot. 

oznacz moderatorów