anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskryminacja sprzedających towary na indywidualne zamówienie oraz gabarytowe

Kategorie
kupujący
kupujący 855
inne
inne 169
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
2
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
69
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
105
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
990
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
505

Dyskryminacja sprzedających towary na indywidualne zamówienie oraz gabarytowe

GlassDekor
#9 Pomysłodawca#

Nasza firma sprzedaje towary, które można opisać dwoma cechami:

- gabarytowe 

- na indywidualne zamówienie

Czujemy się niesprawiedliwie ocenieni w związku z brakiem opcji wysyłki w 24h (nasz proces produkcji jest wysoce zindywidualizowany i czasochłonny pod względem technicznym).

Tym bardziej niesprawiedliwe jest oceniany brak możliwości wysyłki do punktu odbioru lub w opcji smart. Niestety nie mogę wysłać panelu szklanego o wymiarze 250x50 cm do paczkomatu. Za nasz atut w tym wypadku uważam fakt, że w ogóle wysyłamy takie gabaryty i gwarantujemy ich bezpieczne dotarcie.

Ponadto, z uwagi na powyższe aspekty, koszty wysyłki naszych towarów są mocno zróżnicowane. Przydałyby się jakieś narzędzia, które umożliwiłyby przeliczanie kosztów wysyłki w zależności gabarytów. Narazie muszę liczyć, że klient nie zapędzi się i nie wybierze z rozbiegu najtańszej wysyłki tylko najpierw ze mną się skontaktuje w celu ustalenia jej kosztów. Niestety nie mogę o tej konieczności napisać otwarcie i wyraźnie napisać w aukcji, ponieważ jest ona wtedy usuwana "bo nie można w treści aukcji podawać informacji o dostawie", no paranoja. Później muszę wyjaśniać klientowi, dlaczego musi dopłacać do wysyłki i tłumaczyć się dlaczego nie ma wyraźnej informacji widocznej w aukcji.

3 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Wymaga uzupełnienia

@GlassDekor rozumiem Twoje stanowisko i zdaję sobie sprawę, że transport takich wyrobów nie jest łatwy, ale co mielibyśmy zrobić, aby to zmienić? Wspomniałeś o narzędziach do przeliczenia kosztów wysyłek, ale niestety ta kwestia nie należy do nas, ponieważ to firmy kurierskie ustalają ceny za swoje usługi. 

GlassDekor
#9 Pomysłodawca#

Nie oceniać sprzedawcy/aukcji z takimi towarami na podstawie wyżej wymienionych aspektów - czyli możliwości wysyłki w 24 h i możliwości wysyłki do paczkomatu/punktu odbioru. Po prostu nie brać tych punktów pod uwagę w ocenianiu jakości sprzedaży. Jak można oceniać możliwość odbioru w paczkomacie/punkcie czegoś, co się tam nie mieści?

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

Cześć 🙂 Nie oceniamy możliwości dostarczenia lub nie paczki do Paczkomatu InPost. Masz konto firmowe, zatem żeby zyskać oznaczenie SMART w ofertach, musisz udostępnić przynajmniej jedną z metod:

ko_alka_0-1653559718619.png

Rozumiem, że proces produkcyjny Twoich produktów może trwać dłużej, w tym przypadku możesz wydłużyć deklarowany czas wysyłki. Czas wysyłki podajesz podczas wystawiania każdej oferty. Jest to informacja o tym, w ciągu ilu dni roboczych wyślesz paczkę.

oznacz moderatorów