Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Dlaczego mam wpisywac dane do zwrotu, jesli chciałabym anulowac zakup - chodzi o to, ze w chwili kiedy wypełniam formularz nie dostajac w ogole paczki (bo nie ma opcji anulowania) - musze dodac wszystkie dane? prosze to zmienić
@rozynka_alle W sytuacji gdy możesz anulować zakup powinnaś korzystać z tej opcji przy chęci rezygnancji z zakupu. Jeżeli opcja ANULUJ nie jest dostępna to znaczy, (o ile był to zakup konsumencki) że sprzedający rozpoczął realizację zamówienia. Wypełniając formularz zwrotu deklarujesz chęć zwrotu czyli odesłania towaru do Sprzedawcy, a w przypadku wyboru opcji ODSTĄPIENIE składasz oświadczenie o odstąpieniu z Art 27 Ustawy o Prawach Konsumenta z obowiązkiem odesłania tej rzeczy (Art. 34 ww. Ustawy) - wprawdzie można zadeklarować rezygnację przed otrzymaniem przesyłki, ale z ww. względów lepiej więc ów formularz wypełniać dopiero PO wejściu w posiadanie (otrzymaniu) rzeczy.
Dziękuję za tę propozycję, ale dane do zwrotu są niezbędne do zlecenia zwrotu pieniędzy za opłacone zamówienie, więc nie możemy usnąć tego pola do wypełnienia. Dla ułatwienia i uniknięcia pomyłki, nasz system podstawia dane do zwrotu i kupujący musi je tylko sprawdzić oraz zatwierdzić.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.