anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czat w zakładce "Zamówienia"

Kategorie
kupujący
kupujący 855
inne
inne 169
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
3
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
105
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
992
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
505

Czat w zakładce "Zamówienia"

zbynek1964
#7 Wielbiciel#

Miałbym taką propozycję do serwisu Allegro. Czy nie można dodać opcji czatu z klientem w pozycji "Zamówienia"? Aby w tej zakładce było bezpośrednio przekierowanie na czat z aktualnym klientem.

Kopiowanie e-mail a potem wysyłanie przez klienta poczty albo wyszukiwanie na osobnej stronie na czacie nie jest ułatwieniem.

Szukanie odpowiedniego klienta na czacie przy większej ilości jest uciążliwe. W pozycji "Zamówienia" byłby bezpośredni kontakt z klientem. W obecnej sytuacji trzeba zobaczyć czy mamy zamówienie a później odszukiwać klienta na czacie.

Pozdrawiam

3 Komentarze
SingleOrigin
#7 Wielbiciel#

Chodzi o to, aby w szczegółach zamówienia od kupującego znalazła się historia korespondencji z nim (lub chociaż wiadomości wysłane przez niego z formularza "Pytanie o zakup").

I analogicznie, w WIADOMOŚCIACH (historii korespondencji) - jesli kupujący pyta o zakup - była informacja, którego zakupu dotyczy jego wiadomość.

Obecnie, trzeba posiłkować się albo jego loginem albo danymi w mailu z powiadomieniem o takiej wiadomości.

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@zbynek1964 dziękuję Ci bardzo za ten pomysł! Sprawdzę jakie mamy plany i możliwości w tej kwestii, więc gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj z informacjami. 

lukaszg80
#7 Wielbiciel#

Konwersacja inicjowana ze zrealizowanego zamówienia powinna być w widoczny sposób powiązana z zamówieniem zarówno dla sprzedającego jak i dla kupującego.

Alternatywnie - funkcjonalność "kontakt ze sprzedawcą" dostępna w szczegółach zrealizowanego zamówienia powinna zawierać czytelną informację, że wiadomość trafi na "ogólny czat" i z samego faktu wysłania wiadomości nie wiadomo którego zamówienia dotyczy.

Obecnie kupujący zwracając dwa osobne zamówienia na taki sam towar inicjując identyczną konwersację z poziomu obu zamówień - przekazuje do sprzedającego dwie identyczne wiadomości, jedna po drugiej. Sprzedający nie dostrzega że to są dwie osobne wiadomości, dotyczące dwóch różnych zamówień - o ile kupujący nie posłuży się w treści wiadomości unikalnymi numerami zamówień. Po co jednak ma to robić, skoro nawiązuje kontakt ze sprzedającym korzystając z funkcjonalności w szczegółach konkretnego zamówienia?

oznacz moderatorów