Obecnie trzeba pogorszyć jakość, aby dostawać wyższe oceny jakości. Trzeba pogorszyć opisy, aby dostawać pytania, trzeba pogorszyć obsługę i popełniać błędy, aby były otwierane dyskusje, przynajmniej...
Wyobraź sobie: Piszesz długi komentarz, bo Jesteś bardzo z zakupu zadowolony. Masz 5000 znaków do wykorzystania w ocenie produktu. Piszesz, piszesz... już jest 1000, końca nie widać. A tu ZONK!!!, wy...
Wprowadzenie wartości procentowej prowizji dla każdej z ofert widocznej w MÓJ ASORTYMENT, w miejscu Nr oferty i nr EAN bądź w rozwijanej liście szczegółów oferty. Ciekawy pomysł wspomagający edycję c...
Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
Sprzedawcy nie mają ŻADNYCH MOŻLIWOŚCI I METOD OBRONY na allegro. Przed nieuczciwymi kupującymi!! Odebraliście sprzedawcom WSZYSTKIE MOŻLIWE sposoby obrony, zostawiliście ich kompletnie Z NICZYM. Był...
Proszę naprawić tą funkcję, bo ma masę błędów projektowych i w efekcie nie nadaje się do użytku, nie pasuje do realiów. 1. Urlop powinien obowiązkowo informować Kupujących o przyczynie przerwy i daci...
W ofertach produktów spożywczych składy i "nie zawiera" notorycznie mają sprzeczne informacje. Na ile jest możliwe usprawnienie filtrów? Po stronie sprzedającego np. przy dodawaniu produktu automatyc...
Nowej wyszukiwarki chyba nikt nie testował a jest tak irytująca dla kupujących że zniechęca do zakupów.
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Filtr "wyłącz produkty promowane" dla wyszukiwania.
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
Chciałbym Was zachęcić do poparcia sugestii, aby allegro doprecyzowało na listingu informację o przewidywanym czasie dostawy o nazwę przewoźnika, którym realizowana jest dostawa. Możemy wysyłać przes...
Czy naprawdę nie można nic zrobić, żeby nie trzeba było poprawiać adresów do wysyłki po kupujących, którzy nie potrafią pisać? 1. spacja po nazwie ulicy/wsi (np. "kwiatowa15/42") - wystarczy wymusić,...
Obecnie trzeba pogorszyć jakość, aby dostawać wyższe oceny jakości. Trzeba pogorszyć opisy, aby dostawać pytania, trzeba pogorszyć obsługę i popełniać błędy, aby były otwierane dyskusje, przynajmniej...
Wyobraź sobie: Piszesz długi komentarz, bo Jesteś bardzo z zakupu zadowolony. Masz 5000 znaków do wykorzystania w ocenie produktu. Piszesz, piszesz... już jest 1000, końca nie widać. A tu ZONK!!!, wy...
Wprowadzenie wartości procentowej prowizji dla każdej z ofert widocznej w MÓJ ASORTYMENT, w miejscu Nr oferty i nr EAN bądź w rozwijanej liście szczegółów oferty. Ciekawy pomysł wspomagający edycję c...
Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
Sprzedawcy nie mają ŻADNYCH MOŻLIWOŚCI I METOD OBRONY na allegro. Przed nieuczciwymi kupującymi!! Odebraliście sprzedawcom WSZYSTKIE MOŻLIWE sposoby obrony, zostawiliście ich kompletnie Z NICZYM. Był...
Proszę naprawić tą funkcję, bo ma masę błędów projektowych i w efekcie nie nadaje się do użytku, nie pasuje do realiów. 1. Urlop powinien obowiązkowo informować Kupujących o przyczynie przerwy i daci...
W ofertach produktów spożywczych składy i "nie zawiera" notorycznie mają sprzeczne informacje. Na ile jest możliwe usprawnienie filtrów? Po stronie sprzedającego np. przy dodawaniu produktu automatyc...
Nowej wyszukiwarki chyba nikt nie testował a jest tak irytująca dla kupujących że zniechęca do zakupów.
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Filtr "wyłącz produkty promowane" dla wyszukiwania.
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
Chciałbym Was zachęcić do poparcia sugestii, aby allegro doprecyzowało na listingu informację o przewidywanym czasie dostawy o nazwę przewoźnika, którym realizowana jest dostawa. Możemy wysyłać przes...
Czy naprawdę nie można nic zrobić, żeby nie trzeba było poprawiać adresów do wysyłki po kupujących, którzy nie potrafią pisać? 1. spacja po nazwie ulicy/wsi (np. "kwiatowa15/42") - wystarczy wymusić,...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Od pewnego czasu Allegro zalewają oferty sprzedawców z Chin. Gdy wyszukuję jakiś produkt, pojawiają mi się atrakcyjne oferty, jednak gdy klikam w na konkretny produkt, aby zobaczyć szczegóły dowiaduj...
Problem istnieje już od dawna ale ostatnio osiągnął już bardzo niepokojący poziom. Opiszę go na dzisiejszym moim zakupie a raczej próbie zakupu. Chciałem zakupić słuchawkę bluetouth do swojego telefo...
Nowej wyszukiwarki chyba nikt nie testował a jest tak irytująca dla kupujących że zniechęca do zakupów.
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
W związku z szerzącą się plagą nieuczciwości i stosowania przez niektórych klientów dyskusji jako narzędzia walki ze sprzedawcą, na zasadzie, albo uznasz moje roszczenia (często wydumane i sprzeczne ...
Naprawcie ( zmieńcie ) system komentarzy – jak najszybciej! Było to już postulowane wiele razy , chociażby tu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Proponuję wyrównanie praw KUPUJĄCYCH i sprzedających. Czas na odpowiedź w Dyskusjach nie jest równy dla każdej strony (sporu - bo do tego się to sprowadza). Nazwa dyskusja wprowadza KUPUJĄCYCH w błąd...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za ...
W sytuacji gdy sprzedawca ustawia na Allegro urlop, oprócz informacji (która co prawda jest już dobrze widoczna), w momencie gdy klient chce dokonać zakupu, powinno wyskakiwać dodatkowe okienko z inf...
Po ostatnim ogłoszeniu zmian w cenniku ( +1PLN do kazdej sztuki, abonament, prowizje itp..) jasnym jest ze chcecie Sprzedawców nie-firmowych, oraz małych-firmowych przekierować na Allegro Lokalnie. J...
Często było to już poruszane na tym forum. Klient kupuje i prosi aby wysłać: pojutrze, po weekendzie, za kilka dni, po wakacjach, jak dobierze jeszcze kilka przedmiotów, jak skończy się kolejna licyt...
W opcjach dostawy do zakupów często jest pole kurier bez podania jaki to jest przewoźnik, ale na pewno poczta polska czy pocztex nie powinna nazywać się jako kurier ze względu na jakość usług.
Po kliknięciu "zapytaj o zakup" wyskakuje formularz którego nie mogę uzupełnić. Jako użytkownik nie mogę wysłać wiadomości do sprzedającego.
Hej, banalna sprawa. Jak można anulować subskrypcję wysyłania reklam na smartfonie. Przy rejestracji powiedziano, że można to zrobić w każdej chwili, ale nie widzę gdzie i jak.
Witam serdecznie, może warto byłoby pomyśleć o opcji SCHOWEK / PRZECHOWALNIA. Klient, który nie jest pewien czy kupi towar teraz, wrzuca produkt do schowka i za jakiś czas przenosi do koszka i kupuje...
Dlaczego w zakładce 'Pomoc', a następnie 'Kontakt', nie ma podanego numeru telefonu ani możliwości umówienia rozmowy telefonicznej? Potrzebuję obszernie omówić mój problem, a nie jestem w stanie tego...
Obecnie trzeba pogorszyć jakość, aby dostawać wyższe oceny jakości. Trzeba pogorszyć opisy, aby dostawać pytania, trzeba pogorszyć obsługę i popełniać błędy, aby były otwierane dyskusje, przynajmniej...
Ocenianie i wystawianie opinii dla sprzedających na Allegro Lokalnie podobnie jak jest w innych serwisach aukcyjnych.
Wprowadzenie wartości procentowej prowizji dla każdej z ofert widocznej w MÓJ ASORTYMENT, w miejscu Nr oferty i nr EAN bądź w rozwijanej liście szczegółów oferty. Ciekawy pomysł wspomagający edycję c...
Wyobraź sobie: Piszesz długi komentarz, bo Jesteś bardzo z zakupu zadowolony. Masz 5000 znaków do wykorzystania w ocenie produktu. Piszesz, piszesz... już jest 1000, końca nie widać. A tu ZONK!!!, wy...
Niestety są sprzedawcy którzy ociągają się ze zwrotem ale też zapominają o zwrocie wpłaty. Jeżeli po zwrocie przedmiotu sprzedawca nie zwróci wpłaty to ja muszę o tym pamiętać. Nie ma możliwości w pa...
Zawsze po kliknięciu na obrazek a potem esc zamykał się, teraz coś padło i trzeba kliknąć myszką krzyżyk. Wiadomo przycisk esc jest znacznie szybciej wcisnąć/trafić niż krzyżyk myszką.
Wprowadzcie nakaz czy jak to inaczej nazwać że sprzedający musi podawać datę ważności termin spożycia. A można to wyświetlać w rubryce parametry tzn pierw wyświetla się data a później ewentualny skła...
Propozycja chyba prosta, zdarza się klientom rozpocząć zamówienie i przerwać je w połowie, rozmyślić się, czasami też mają jakieś problemy z płatnością i zaczynają zamówienia kilka razy, w tych wypad...
W związku ze znacznymi utrudnieniami dla wystawiających. Znacznie polepszyłoby dostosowanie się do nowych zasad, gdyby było filtrowanie po kategoriach w moim asortymencie. w wystawianiu ofert często ...
Proszę naprawić tą funkcję, bo ma masę błędów projektowych i w efekcie nie nadaje się do użytku, nie pasuje do realiów. 1. Urlop powinien obowiązkowo informować Kupujących o przyczynie przerwy i daci...