Zgłaszałam to już wszędzie. W ramach smart trzeba mieć 2 metody dostawy do drzwi i 3 do punktu. W tym obowiązkowe allegro delivery. W delivery obowiązkowo są 4 a od lutego będzie 5 metod dostawy. A p...
Cel: Chcę zwiększyć korzyści dla Konsumentów, wydłużyć okres zwrotu, uzupełnić niezbędne informacje, bez ograniczania prawa zwrotu. Prawo konsumenckie w Polsce oraz w UE przewiduje obowiązek poinform...
Taka funkcja pozwoliłaby zapisywać własne uwagi dotyczące konkretnej oferty, np. informacji o stanie zapasów, ustalonych z kupującym warunkach czy planowanych zmianach w opisie lub cenie. Ułatwiłoby ...
Znika Archiwum Allegro. Zakończone oferty po 60 dniach pójdą w niepamięć, a przecież czasem wystawia się te same oferty sezonowo, lub po uzupełnieniu magazynów i niekoniecznie w ciągu 60 dni. W moim ...
W tej chwili żeby sprawdzić ile allegro pobrało za wysyłkę, prowizję za sprzedaż przedmiotu promowanego i inne opłaty to muszę się przeklikiwać przez niezliczone podstrony, podawać numery zamówień it...
Uważam, że przy każdym zamówieniu powinna być opcja wysłania wiadomości do kupującego. Zamiast szukać jego nicka i numeru zamówienia można by było szybko nawiązać kontakt dotyczący konkretnego zamówi...
klient rozpoczął zakupy i nawet nie wybrał płatności a allegro pobrało mi prowizję . prowizja od sprzedaży powinna być pobrana po opłaceniu zakupów a nie przed
W przypadku platform chińskich Sprzedawcy, firmy chińskie, mają znacznie ułatwione rozliczenie VAT i brak opłat manipulacyjnych. Natomiast drobni Sprzedawcy na Allegro, którzy zaopatrują się na platf...
Sprzedawcy nie mają ŻADNYCH MOŻLIWOŚCI I METOD OBRONY na allegro. Przed nieuczciwymi kupującymi!! Odebraliście sprzedawcom WSZYSTKIE MOŻLIWE sposoby obrony, zostawiliście ich kompletnie Z NICZYM. Był...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
Obecnie trzeba pogorszyć jakość, aby dostawać wyższe oceny jakości. Trzeba pogorszyć opisy, aby dostawać pytania, trzeba pogorszyć obsługę i popełniać błędy, aby były otwierane dyskusje, przynajmniej...
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Proszę naprawić tą funkcję, bo ma masę błędów projektowych i w efekcie nie nadaje się do użytku, nie pasuje do realiów. 1. Urlop powinien obowiązkowo informować Kupujących o przyczynie przerwy i daci...
Zgłaszałam to już wszędzie. W ramach smart trzeba mieć 2 metody dostawy do drzwi i 3 do punktu. W tym obowiązkowe allegro delivery. W delivery obowiązkowo są 4 a od lutego będzie 5 metod dostawy. A p...
Cel: Chcę zwiększyć korzyści dla Konsumentów, wydłużyć okres zwrotu, uzupełnić niezbędne informacje, bez ograniczania prawa zwrotu. Prawo konsumenckie w Polsce oraz w UE przewiduje obowiązek poinform...
Taka funkcja pozwoliłaby zapisywać własne uwagi dotyczące konkretnej oferty, np. informacji o stanie zapasów, ustalonych z kupującym warunkach czy planowanych zmianach w opisie lub cenie. Ułatwiłoby ...
Znika Archiwum Allegro. Zakończone oferty po 60 dniach pójdą w niepamięć, a przecież czasem wystawia się te same oferty sezonowo, lub po uzupełnieniu magazynów i niekoniecznie w ciągu 60 dni. W moim ...
W tej chwili żeby sprawdzić ile allegro pobrało za wysyłkę, prowizję za sprzedaż przedmiotu promowanego i inne opłaty to muszę się przeklikiwać przez niezliczone podstrony, podawać numery zamówień it...
Uważam, że przy każdym zamówieniu powinna być opcja wysłania wiadomości do kupującego. Zamiast szukać jego nicka i numeru zamówienia można by było szybko nawiązać kontakt dotyczący konkretnego zamówi...
klient rozpoczął zakupy i nawet nie wybrał płatności a allegro pobrało mi prowizję . prowizja od sprzedaży powinna być pobrana po opłaceniu zakupów a nie przed
W przypadku platform chińskich Sprzedawcy, firmy chińskie, mają znacznie ułatwione rozliczenie VAT i brak opłat manipulacyjnych. Natomiast drobni Sprzedawcy na Allegro, którzy zaopatrują się na platf...
Sprzedawcy nie mają ŻADNYCH MOŻLIWOŚCI I METOD OBRONY na allegro. Przed nieuczciwymi kupującymi!! Odebraliście sprzedawcom WSZYSTKIE MOŻLIWE sposoby obrony, zostawiliście ich kompletnie Z NICZYM. Był...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
Obecnie trzeba pogorszyć jakość, aby dostawać wyższe oceny jakości. Trzeba pogorszyć opisy, aby dostawać pytania, trzeba pogorszyć obsługę i popełniać błędy, aby były otwierane dyskusje, przynajmniej...
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Proszę naprawić tą funkcję, bo ma masę błędów projektowych i w efekcie nie nadaje się do użytku, nie pasuje do realiów. 1. Urlop powinien obowiązkowo informować Kupujących o przyczynie przerwy i daci...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Problem istnieje już od dawna ale ostatnio osiągnął już bardzo niepokojący poziom. Opiszę go na dzisiejszym moim zakupie a raczej próbie zakupu. Chciałem zakupić słuchawkę bluetouth do swojego telefo...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
W związku z szerzącą się plagą nieuczciwości i stosowania przez niektórych klientów dyskusji jako narzędzia walki ze sprzedawcą, na zasadzie, albo uznasz moje roszczenia (często wydumane i sprzeczne ...
Naprawcie ( zmieńcie ) system komentarzy – jak najszybciej! Było to już postulowane wiele razy , chociażby tu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za ...
W sytuacji gdy sprzedawca ustawia na Allegro urlop, oprócz informacji (która co prawda jest już dobrze widoczna), w momencie gdy klient chce dokonać zakupu, powinno wyskakiwać dodatkowe okienko z inf...
Często było to już poruszane na tym forum. Klient kupuje i prosi aby wysłać: pojutrze, po weekendzie, za kilka dni, po wakacjach, jak dobierze jeszcze kilka przedmiotów, jak skończy się kolejna licyt...
No jak nikt nie chce to ja podsumuję ostatnio dosyć popularne ( niestety ) problemy i ich sugerowane rozwiązanie. Problem : Mimo nieoferowania wysyłki za granicę, Kupujący może wpisać zagraniczny adr...
Statystyki związane z czasem wysyłki podnoszą ciśnienie chyba wszystkim sprzedającym. Osobiście deklaruję wysyłkę w ciągu 24h. Wywiązuję się z tego w 100%, natomiast statystyka wygląda inaczej (np. w...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Koszt wysyłki w notach powinien zostać wycofany lub zmieniony. Ocenie powinien podlegać jedynie fakt czy np. sprzedawca nie żądał jakichś dodatkowych opłat powyżej tych, jakie były widoczne na aukcji...
Możliwości nadawania przesyłek Orlen - Czechy w automatach paczkowych Orlen a nie tylko podjazdy kuriera ! Wszystko inne może zostać nadane w automacie, a Orlen Czechy już nie ! Zmienić to bo to jakieś nieporozumienie !
Chciałbym zgłosić propozycję dotycząca rozszerzenia listy dostępnych filtrów w sekcji „Cechy zamówienia” w Seller Center. Obecnie dostępne opcje są pomocne, jednak w praktyce sprzedażowej pojawiają s...
Propozycja dodania integracji z drukarką fiskalną w zakładce „Zamówienia” Chciałabym zgłosić propozycję rozbudowania zakładki „Zamówienia” o możliwość bezpośredniej integracji z drukarkami fiskalnymi...
Proponuję wdrożenie punktacji lojalnościowej dla klientów którzy między innymi wystawią opienię o produkcie(tutaj każdy dodatkowy punkt za okejkę przy opinii, spowoduje to chęć do podzielenia się głę...
Zrobić możliwość edycji ogłoszenia wystawionego kup teraz bez opcji negocjacji z pozycji czatu ,czatujac z zainteresowanym nabywca często dostajemy propozycje redukcji ceny . W tym przypadku wystawie...
Jako że sprzedaję towar używany jestem niemal zmuszony do wystawiania aukcji "ręcznie" z allegro nie z sklepu internetowego czy narzędzia... 90% mojego towaru to towar sprzed lat 80 który niema kodów...
Super by było gdyby w moim asortymencie przy sygnaturze też była ikona ołówka i możliwość szybkiej edycji jak przy tytule oferty i cenie
Witam. Propozycje mamy taką żeby w szczegółach zamówienia była informacja czy prośba o dopłatę była wysłana i skutecznie dostarczona jak i informacja czy została dokonana dopłata czy nadal oczekuje n...
Zgłaszałam to już wszędzie. W ramach smart trzeba mieć 2 metody dostawy do drzwi i 3 do punktu. W tym obowiązkowe allegro delivery. W delivery obowiązkowo są 4 a od lutego będzie 5 metod dostawy. A p...
Chcemy docenić lojalnych Kupujących, którzy regularnie wracają do naszych ofert i wyróżnić ich drobnym upominkiem/gratisem przy kolejnych zamówieniach. Niestety, brak dedykowanego narzędzia do identy...
Witam, pisze w pewnej kwestii, chodzi o zmiany które wprowadzono na allegro. Dostaje masę wiadomości i telefonów od klientów w związku z tym, że nie mogą zamówić produktu ponieważ wyskakuje im komuni...
Taka funkcja pozwoliłaby zapisywać własne uwagi dotyczące konkretnej oferty, np. informacji o stanie zapasów, ustalonych z kupującym warunkach czy planowanych zmianach w opisie lub cenie. Ułatwiłoby ...
Skoro wprowadzacie oddzielną platformę dla b2b allegro business tym bardziej warto by było wprowadzić możliwość różnych cen dla b2c a b2b. Największy problem jaki widzę i niepotrzebne koszty dla firm...
Jestem klientem allegro od 17 lat a sprzedawcą od niecałych 3 lat i do końca nie rozumiem dlaczego nie ma opcji dla sprzedawców która umożliwiała by docenienie stałych klientów, gdzie w każdym sklepi...
Proponuję w przypadku licytacji zakładanych przez sprzedawców prywatnych na allegro lokalnie aby w przypadku wygranej: 1 oferent z najwyższą kwotą miał 3 dni na opłacenie w przypadku gdy tego nie zro...