W tej chwili żeby sprawdzić ile allegro pobrało za wysyłkę, prowizję za sprzedaż przedmiotu promowanego i inne opłaty to muszę się przeklikiwać przez niezliczone podstrony, podawać numery zamówień it...
klient rozpoczął zakupy i nawet nie wybrał płatności a allegro pobrało mi prowizję . prowizja od sprzedaży powinna być pobrana po opłaceniu zakupów a nie przed
Sprzedawcy nie mają ŻADNYCH MOŻLIWOŚCI I METOD OBRONY na allegro. Przed nieuczciwymi kupującymi!! Odebraliście sprzedawcom WSZYSTKIE MOŻLIWE sposoby obrony, zostawiliście ich kompletnie Z NICZYM. Był...
Obecnie trzeba pogorszyć jakość, aby dostawać wyższe oceny jakości. Trzeba pogorszyć opisy, aby dostawać pytania, trzeba pogorszyć obsługę i popełniać błędy, aby były otwierane dyskusje, przynajmniej...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
Proszę naprawić tą funkcję, bo ma masę błędów projektowych i w efekcie nie nadaje się do użytku, nie pasuje do realiów. 1. Urlop powinien obowiązkowo informować Kupujących o przyczynie przerwy i daci...
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Podanie tytułu aukcji po najechaniu na zdjęcie innego wariantu, niż obecnie przeglądanego w ofercie. Jak na screenie.
Wprowadzenie wartości procentowej prowizji dla każdej z ofert widocznej w MÓJ ASORTYMENT, w miejscu Nr oferty i nr EAN bądź w rozwijanej liście szczegółów oferty. Ciekawy pomysł wspomagający edycję c...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
Witam. Chciałabym zaproponować nową funkcję, a mianowicie filtrowanie zapytań o oferty. Chodzi o to że nie ma takiej funkcji żeby sprawdzić czy o daną ofertę było jakieś zapytanie. Wczoraj spotkałam ...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Problem istnieje już od dawna ale ostatnio osiągnął już bardzo niepokojący poziom. Opiszę go na dzisiejszym moim zakupie a raczej próbie zakupu. Chciałem zakupić słuchawkę bluetouth do swojego telefo...
W tej chwili żeby sprawdzić ile allegro pobrało za wysyłkę, prowizję za sprzedaż przedmiotu promowanego i inne opłaty to muszę się przeklikiwać przez niezliczone podstrony, podawać numery zamówień it...
klient rozpoczął zakupy i nawet nie wybrał płatności a allegro pobrało mi prowizję . prowizja od sprzedaży powinna być pobrana po opłaceniu zakupów a nie przed
Sprzedawcy nie mają ŻADNYCH MOŻLIWOŚCI I METOD OBRONY na allegro. Przed nieuczciwymi kupującymi!! Odebraliście sprzedawcom WSZYSTKIE MOŻLIWE sposoby obrony, zostawiliście ich kompletnie Z NICZYM. Był...
Obecnie trzeba pogorszyć jakość, aby dostawać wyższe oceny jakości. Trzeba pogorszyć opisy, aby dostawać pytania, trzeba pogorszyć obsługę i popełniać błędy, aby były otwierane dyskusje, przynajmniej...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
Proszę naprawić tą funkcję, bo ma masę błędów projektowych i w efekcie nie nadaje się do użytku, nie pasuje do realiów. 1. Urlop powinien obowiązkowo informować Kupujących o przyczynie przerwy i daci...
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Podanie tytułu aukcji po najechaniu na zdjęcie innego wariantu, niż obecnie przeglądanego w ofercie. Jak na screenie.
Wprowadzenie wartości procentowej prowizji dla każdej z ofert widocznej w MÓJ ASORTYMENT, w miejscu Nr oferty i nr EAN bądź w rozwijanej liście szczegółów oferty. Ciekawy pomysł wspomagający edycję c...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
Witam. Chciałabym zaproponować nową funkcję, a mianowicie filtrowanie zapytań o oferty. Chodzi o to że nie ma takiej funkcji żeby sprawdzić czy o daną ofertę było jakieś zapytanie. Wczoraj spotkałam ...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Problem istnieje już od dawna ale ostatnio osiągnął już bardzo niepokojący poziom. Opiszę go na dzisiejszym moim zakupie a raczej próbie zakupu. Chciałem zakupić słuchawkę bluetouth do swojego telefo...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Problem istnieje już od dawna ale ostatnio osiągnął już bardzo niepokojący poziom. Opiszę go na dzisiejszym moim zakupie a raczej próbie zakupu. Chciałem zakupić słuchawkę bluetouth do swojego telefo...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
W związku z szerzącą się plagą nieuczciwości i stosowania przez niektórych klientów dyskusji jako narzędzia walki ze sprzedawcą, na zasadzie, albo uznasz moje roszczenia (często wydumane i sprzeczne ...
Naprawcie ( zmieńcie ) system komentarzy – jak najszybciej! Było to już postulowane wiele razy , chociażby tu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za ...
W sytuacji gdy sprzedawca ustawia na Allegro urlop, oprócz informacji (która co prawda jest już dobrze widoczna), w momencie gdy klient chce dokonać zakupu, powinno wyskakiwać dodatkowe okienko z inf...
Często było to już poruszane na tym forum. Klient kupuje i prosi aby wysłać: pojutrze, po weekendzie, za kilka dni, po wakacjach, jak dobierze jeszcze kilka przedmiotów, jak skończy się kolejna licyt...
No jak nikt nie chce to ja podsumuję ostatnio dosyć popularne ( niestety ) problemy i ich sugerowane rozwiązanie. Problem : Mimo nieoferowania wysyłki za granicę, Kupujący może wpisać zagraniczny adr...
Statystyki związane z czasem wysyłki podnoszą ciśnienie chyba wszystkim sprzedającym. Osobiście deklaruję wysyłkę w ciągu 24h. Wywiązuję się z tego w 100%, natomiast statystyka wygląda inaczej (np. w...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Koszt wysyłki w notach powinien zostać wycofany lub zmieniony. Ocenie powinien podlegać jedynie fakt czy np. sprzedawca nie żądał jakichś dodatkowych opłat powyżej tych, jakie były widoczne na aukcji...
Dzień dobry proszę o rozszerzenie możliwości filtrowania zamówień (Zamówienia i zwroty \ Zamówienia) również po sygnaturce tak jak jest to zrobione w asortymencie (Asortyment \ Mój asortyment) bardzo...
Opcja doliczana jest do każdej sztuki towaru, kupujesz 5 szt tego samego towaru , system dolicza Ci 5 x usługa, absurd !! Powinna być możliwość dodania JEDNEJ usługi do całości zamówienia. Niech szan...
W tej chwili żeby sprawdzić ile allegro pobrało za wysyłkę, prowizję za sprzedaż przedmiotu promowanego i inne opłaty to muszę się przeklikiwać przez niezliczone podstrony, podawać numery zamówień it...
Z uwagi na duza ilosc nieodbieranych pobran i kosztów z tych zwiazanych prosze o wyłączenie obowiazku udostepniania pobran w ramach Smart zagranicznego.
nie wiem czy ktoś to już wypunktował ale mi się nie podobają następujące: jeśli już łączycie dyskusje z reklamacjami to na liście dyskusji dajcie również status reklamacji bo teraz mam same rozwiązan...
Cześć, proponuję następującą funkcjonalność, aby zakupy, dla których zostało złożone zlecenie odbioru i dla których kurier nie odebrał paczek we wskazanym terminie: - automatycznie były wykluczane z ...
klient rozpoczął zakupy i nawet nie wybrał płatności a allegro pobrało mi prowizję . prowizja od sprzedaży powinna być pobrana po opłaceniu zakupów a nie przed
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ wprowadzenie nowej kategorii: żywce poliuretanowe (równorzędna kategoria z "żywicami epoksydowymi") dot. Alleg...
Proszę o przemyśleniu i wdrożeniu możliwości wystawiania na inne rynki produktów używanych. Sprzedajemy w motoryzacji i chcemy wyjść na inne rynki, ale allegro to uniemożliwia. Bardzo dużo jest sprze...
Proponuję by można było włączyć taką informację dla kupujących - gdy sprzedający - udaje się na wakacje lub musi wyjechać na szkolenie wojskowe. Wiem że taka opcja była w normalnym Allegro / nie Loka...
Dzień dobry, proszę o zaktualizowanie kategorii https://allegro.pl/kategoria/odbitki-zdjecia-258668 według poniższej listy (wymieniłam brakujące pozycje): Rodzaj papieru: Samoprzylepny Płótno Satynow...
Proszę o dopisanie w warunkach zwrotu jako dodatkowe informacje: -brak możliwości osobistego zwrotu Aktualnie w tej zakładce nie można dopisać dodatkowych informacji. Niestety w przypadku dużych firm...
może w końcu ktoś z wymyślających zmiany w allegro zabrałby się za temat nieodebranych przesyłek pobraniowych otóż mam taki pomysł-sposób na klientów-cwaniaków którzy zamawiają paczki z opcją płatnoś...
dZIS PO RAZ KOLEJNY KURIER DHL NIE PRZYJECHAL PO PACZKI , SKONTAKTOWALAM SIE TELEFONICZNIE Z ALLEGRO O GODZINIE 16TEJ ,ZE KURIER NIE PRZYJECHAL , PRACOWNIK aLLEGRO POINFORMOWAL MNIE ,ZE KURIER ODKLIK...
Obecny system oceny terminowych odpowiedzi nie uwzględnia treści ani charakteru wiadomości. W efekcie nawet wiadomości niepochodzące od kupujących i niezwiązane z obsługą klienta – np. ostrzeżenia pr...