anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon - zmiana miejsca wyświetlania

Kategorie
kupujący
kupujący 880
inne
inne 172
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
44
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Kupon - zmiana miejsca wyświetlania

ADM_media
#11 Animator#

Allegro nie byłoby sobą, gdyby coś jak zwykle nie zepsuło. Obecnie wyświetlanie kuponu to jest jakiś ŻART, większość kupujących rzadko zagląda na dół prawej strony, kompletnie nie czytając co tam jest, ja tez nie czytam, w większości. Sytuacja ta powoduje, że wykorzystanie kuponów a nawet samo pobranie kuponów jest na praktycznie zerowym poziomie. W ciągu miesiąca mam wykorzystane 3 sztuki przy sprzedaży zdecydowanie większej. Po prostu ludzie nie widzą tego miejsca:

ADM_media_0-1687245250038.png

Moja propozycja jest taka, aby te kupony dać całkowicie NAD tą prawą kolumną lub NAD lewą kolumną w szerokim pasku. Zdecydowanie poprawi to widoczność kuponów.

2 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@ADM_media bardzo dziękuję za Twoją propozycję, ale w tej chwili informacja o kuponach znajduje się w bardzo dobrze widocznym miejscu, tuż pod zakładkami dot. kosztów i przewidywanym czasie dostawy oraz warunkami zwrotów, więc poza ceną są to najważniejsze dane dotyczące oferty. Rozumiem, że swoją sugestię opierasz na własnych doświadczeniach, ale Twoje stanowisko, że "większość kupujących nie zagląda na dół strony kompletnie nie czytając co tam nie jest" nie ma odzwierciedlenia w danych i wynikach badań, które przeprowadzamy. Generalnie prawa kolumna, w której znajduje się informacja o kuponach, jest nieruchoma i prezentujemy ją kupującym nawet gdy przewinie on stronę w dół i przejdzie do dokładniejszego opisu lub zdjęć jak na poniższym przykładzie: 

Zrzut ekranu 2023-06-21 o 09.46.58.png

Tak więc zapoznając się z ofertą, kupujący cały czas widzi informację o kuponach, które oferuje dany sprzedający. 

ADM_media
#11 Animator#

Co za bzdury, rozumiem, że klienci w takim razie nie chcą zniżki i wolą płacić 100%? Te wasze "wynikach badań" już nie raz pokazały, że kompletnie nie dbacie o sprzedawców i "nie ma odzwierciedlenia w danych" wśród sprzedawców. W każdym sklepie internetowym klient od razu jest informowany o możliwości skorzystania z kuponu, tutaj ginie gdzieś i trzeba przewijać, no ale przecież wasz "dział rozwoju" by zbankrutował gdyby się okazało, że nie ma racji.

oznacz moderatorów