anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Lepszy widok zwrotów produktów

Kategorie
kupujący
kupujący 855
inne
inne 169
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
3
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
105
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
992
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
505

Lepszy widok zwrotów produktów

Shouken
#8 Zapaleniec#

Dobry,

 

czy tylko ja mam problem z widokiem zwrotów na portalu? Tak jakby go w ogóle nie było, niby mogę w zakładce "Moje zakupy" kliknąć na odpowiedni filtr i widzę zwrócone zakupy, jednakże nie ma tam żadnych informacji o danym zwrocie. Nie mogę podejrzeć, gdzie jest paczka (tj. mogę wpisując numer z potwierdzenia ale na portalu żadnych informacji), nie otrzymałem nawet potwierdzenia odbioru tej paczki na email z tego darmowego zwrotu, nie ma żadnego statusu, emaila z potwierdzeniem dostarczenia - nie ma nic. Ot, dostałem nagle fakturę korygującą po paru dniach absolutnej pustki informacyjnej.

 

Nie dziwię się, że tutaj się czyta o problemach i masie pytań o zwroty, skoro jest on jakby nie patrzeć tak słabo opisany, że tylko czekać aż jakiś oszust to wykorzysta, żeby naciągać ludzi na klikanie w niebezpieczne linki. Wstyd, że na tak dużym portalu nie można dopatrzeć się statusu zwrotu.

1 Komentarz
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

@Shouken bardzo dziękuję za Twoją propozycję. W tej chwili gdy wejdziesz w szczegóły zwrotu znajdziesz wszystkie informacje, o których piszesz i wygląda to dokładnie tak jak na obrazku: 

_HolaOla__0-1639143411198.png

Czy według Ciebie jeszcze jakieś informacje są tutaj niezbędne? 

 

oznacz moderatorów