anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Możliwość nieoceniania 'obsługi kupującego' jeśli nie korzystało się z kontaktu/zwrotu/dyskusji

Kategorie
kupujący
kupujący 880
inne
inne 172
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
44
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Możliwość nieoceniania 'obsługi kupującego' jeśli nie korzystało się z kontaktu/zwrotu/dyskusji

organic-visualis
#7 Wielbiciel#

Chciałbym nie musieć oceniać tego kryterium. Korzystam z kontaktu ze sprzedającym tylko w ok. 10% przypadków, a dla mnie ta kategoria ocenia właśnie to.  Jeśli chcę wystawić ocenę 'zgodności z opisem' (tutaj, jak również w 'kosztach wysyłki', mogę dać feedback po każdym zakupie) to musze coś zmyślić w 'obsłudze kupującego', żeby móc przeklikać do końca. 

Jeśli inni też tak robią, to znaczy, że 9 na 10 osób oceniających 'obsługę kupującego' nie kontaktowało ze sprzedającym i oceny w tej kategorii są  bezwartościowe.

organicvisualis_5-1645111295156.png

5 Komentarze
mdrogeria
#21 Demiurg#

@organic-visualis obsługa kupującego to nie tylko kontakt 

czas wysyłki , sposób zapakowania , ew. gratis 

organic-visualis
#7 Wielbiciel#

Rozumiem, w takim razie kontakt i rozwiązywanie problemów zasługuje na kategorię.

mdrogeria
#21 Demiurg#

@organic-visualis już przy 3 kategoriach trudno skłonić klienta do wystawienia oceny , a dołożenie 4 nasunie koniecność dołożenia kolejnych . Dojdzie do jeszcze większej patologii niż aktualnie jest , sprzedawcy będą mieć na koncie same negatywy bo wystawianie ocen będzie zbyt skomplikowane , tuzież zajmowało zbyt dużo czasu .

organic-visualis
#7 Wielbiciel#

Racja. 
W takim razie może tooltip "obsługa kupującego to: kontakt, czas wysyłki, sposób zapakowania, ew. gratis ".

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@organic-visualis dzięki za tę propozycję, ale w pełni zgadzam się z @mdrogeria - obsługa kupującego to nie tylko kontakt, ale również inne aspekty. W związku z tym to kryterium w ocenie na pewno pozostanie na razie bez zmian. 

oznacz moderatorów