anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opinia "negatywna" - odwołanie

Kategorie
kupujący
kupujący 855
inne
inne 169
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
3
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
105
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
992
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
505

Opinia "negatywna" - odwołanie

rolnik-eko
#7 Wielbiciel#

Witam, jestem sprzedawcą, jakiś czas temu klient kupił u mnie towar na dwie przesyłki SMART, które zostały wysłane InPostem w tym samym dniu jedna po drugiej (wg śledzenia różnica nadania 1 minuta). Oczywiście kupujący miał dwa numery przesyłek. Z jakiegoś względu jedna paczka została umieszczona w paczkomacie około godz. 10tej a druga po południu około godz. 15tej. Kupujący wystawił "negatywa" ponieważ nie otrzymał dwóch paczek jednocześnie. 
Dlatego powstał pomysł "odwołania" od "negatywnej" opinii. Mogło by to wyglądać podobnie do "dyskusji" zakładanej przez kupującego w której sprzedawca jak i kupujący mogliby rozwiać pewne wątpliwości dotyczące otrzymanej oceny. Uważam, że opinie takie krzywdzą sprzedających.
Pozdrawiam.   

7 Komentarze
mdrogeria
#21 Demiurg#

rolnik-eko tak , masz rację , ale jeszcze dużo przed Tobą , nawet przez myśl Ci nie przeszło z jakich powodów klienci potrafią wystawić ocenę negatywną , a na jakiekolwiek ulgi od allegro w tym szczególnie obszarze raczej nie licz.

komis-bell
#21 Demiurg#

No fajnie by było. Niestety trzeba o tym zapomnieć i się z tym pogodzić, że tu raczej nic się nie zmieni.
Ja dostałem negatywa którego kupujący napisał tak jakbym przyznał się do wysłania mu uszkodzonego laptopa oraz zwrócił mu już pieniądze za zakup.
Problem w tym, że wystawił go w momencie kiedy nawet mi go jeszcze nie odesłał a dyskusja trwała przez kolejne dwa tygodnie... Dyskusja w której kupujący ignorował moje kilkukrotne prośby o przesłanie jakiegokolwiek zdjęcia lub fragmentu rzekomego filmu na którym rozpakowuje paczkę i ogląda zniszczonego laptopa. Wszystkie moje prośby po prostu ignorował i domagał się zwrotu wszystkich kosztów.
Allegro przyglądało się dyskusji, prosiłem o pomoc - no niestety - ich pomoc ogranicza się do stwierdzenia że mam się dogadać z kupującym i poprosić go o usunięcie oceny. Także tego (:

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Ja niedawno kupiłem dwa przedmioty na dwie paczki ,opłaciłem je od razu ,sprzedawca też je wysłał od razu po otrzymaniu wpłaty a przyszły do mnie w różnych dniach .Nie jest to jednak powód by negatywnie oceniać rzetelnego sprzedawcę za winę przewoźnika który je dostarczał.

RED
#21 Demiurg#

odwołanie jest - prosisz kupującego czyli autora komentarza o jego usunięcie

 

problemem jest coś innego czyli brak reakcji serwisu (mimo, że prawo tego wymaga) na nieprawdziwe treści, szkalujące Sprzedawcę i nie robienie tego nawet w sytuacji gdy okoliczności wyraźnie wskazują na nieprawdziwość tego wpisu (o czy wie serwis) - a to zupełnie coś innego

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@rolnik-eko dziękuję za Twoją propozycję, ale w takiej sytuacji masz już do dyspozycji dwie opcje: możesz odpowiedzieć na komentarz Kupującego lub wysłać do niego prośbę o usunięcie komentarza. W najbliższym czasie nie planujemy dodania opcji odwołania, bo też nie mielibyśmy sposóbów weryfikacji lub rozstrzygania takich sytuacji. 

TYGRYSEK-PL
#8 Zapaleniec#

Zatem możliwość wystawienia Negatywa powinna być możliwa tylko w określonych warunkach - np. brak przesyłki, brak kontaktu, zepsuty/używany towar zamiast nowego(istotne niezgodności z opisem), brak reklamacji, zwrotu wpłaty za zwrot towaru itp. 

instbud
#11 Animator#

jak nie ma możliwości weryfikacji?  jak allegro inwigiluje wszystko i macie czarno na białym że przesyłki wyszły tego samego dnia

oznacz moderatorów