anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

poprawienie wydruku formularza odstąpienia/zwrotu i dodanie reklamacji

Kategorie
kupujący
kupujący 880
inne
inne 173
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
46
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

poprawienie wydruku formularza odstąpienia/zwrotu i dodanie reklamacji

mix-mce
#14 Krzewiciel#

Kilka miesięcy temu pisałem o tym z konsultantem ale nic nie jest zrobione z tym, chciałbym żeby allegro poprawiło strukturę formularza zwrotu w pdf,

  • po pierwsze dane sprzedającego zajmują 1/3 strony zamiast 2-3 linijek. Dane kupującego tak samo.
  • po drugie wystarczą więcej niż dwie pozycje towaru na liście i powstają dwie strony do drukowania, serio? Ekologia? Marnuję prąd i papier.
  • po trzecie dodać podobny wydruk dla reklamacji

Ilość danych na kartce jak by to odpowiednio ułożyć nawet bez zmiany czcionki zmieściła by się na połowie A4.

Do tego przydałby się formularz reklamacyjny z możliwością wydruku. Większość pól już jest uzupełniona (dane adresowe, towar, powód) dodać jeszcze pole "szczegóły uszkodzenia/niezgodności" i w sumie tyle. Kupujący wrzucają po prostu towar do paczkomatu bez żadnej kartki, żadnego wyjaśnienia, trzeba się dowiadywać co się komuś nie spodobało bo większość myli zwrot z reklamacją.

2 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@mix-mce dziękuję za te propozycje. Skonsultuję z zespołem jakie mamy plany w tej kwestii w najbliższym czasie i wrócę tutaj z odpowiedzią. 

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

@mix-mce bardzo pięknie dziękuję Ci konsultację nowego formularza! Dzięki niej udało nam się przyspieszyć i zmiany wdrożyliśmy pod koniec listopada, więc oficjalnie pomysł zaznaczam jako zrealizowany, a Tobie jeszcze raz dziękuję za szybką i profesjonalną konsultację 🙂 

oznacz moderatorów