anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Utrata Allegro Smart po 3 nieodebranych przesyłkach.

Kategorie
kupujący
kupujący 869
inne
inne 170
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
24
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Utrata Allegro Smart po 3 nieodebranych przesyłkach.

daoskar
#9 Pomysłodawca#

Zdaje sobie sprawę, że mój pomysł nie koniecznie może się spodobać kupującym, ale ułatwi to pracę sprzedającym i  obsługę nowych zamówień firmą kurierskim i sprzedawcą, dzięki zaoszczędzonemu czasu na weryfikowanie zwrotów itd.Zdarza się, że kupujący nie odbierają przesyłek nie podają powodu rezygnacji, chcą zaoszczędzić na "smarcie" zamawiając nie potrzebny produkt bo zwrot jest darmowy, a co gdyby odwrócić sytuację i po prostu koszty za zwrot przesyłki kupujący by musiał ponieść? Czyli status smart byłby np wycofany po 3 takich zwrotach i wtedy myślę, że kupujący by bardziej przemyślane zakupy robili i by nie generowali dodatkowych kosztów za wysyłkę dla allegro. Możecie to przemyśleć czy taki pomysł po 3 zwrotach byłby dobry gdyby kupujący musiał odnowić smarta w takiej sytuacji.

4 Komentarze
mdrogeria
#21 Demiurg#

@daoskar nie przejdzie .... i co jest na końcu ??

LEW433
#21 Demiurg#

Mylisz się, Smart nie jest darmowy, kupujący płaci za Smarta oraz sprzedajacy wliczają to w koszty towaru podnosząc ceny, w sklepie stacjonarnym klienci także oglądają przewracają towar itd., sprzedajacy go muszą ułożyć i często zapakować, więc zrezygnuj z tego i do innego zajęcia np. zakupów skoro co nie pasuje sprzedawanie. Czy Allegro po 3 dostawach i zwrocie towaru zwróci kasę za Smarta kupującym?🤔

Agent051
#16 Inspirator#

@daoskar Allegro nie będzie ułatwiać pracy sprzedawcom, bo nie po to ją stale utrudnia żeby nagle zacząć ułatwiać. To raz. A dwa, to dla Allegro liczy się kupujący i jego wygoda z darmowym zwrotem. To przyciąga wielu kupujących, gdyby zwrot był płatny to mniej kupujących byłoby na Allegro, a co za tym idzie mniejsza sprzedaż i mniejsze zyski z prowizji.

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@daoskar dziękuję Ci za tę propozycję i oczywiście rozumiem Twoje stanowisko z perspektywy sprzedajacego, ale na jakiej zasadzie mielibyśmy blokować usługę Smart, jeśli Kupujący wcześniej za nią zapłacił? 

oznacz moderatorów