Zauważyłem, że sprzedawcy z dużych miast mają o wiele łatwiej wysłać paczkę tego samego dnia kiedy wpłynęło nowe zamówienie. Godziny graniczne, kiedy kurier zabiera paczki to np. 19:00. W małych miejscowościach często jest to np. 11:00.
W sekcji "Jakość mojej sprzedaży" mam "Procent zamówień z szybką dostawą: 0% Wymaga poprawy"
Uważam, że to lekka dyskryminacja i jak najszybciej powinien zmienić się system naliczania punktów. Powinna być dodana opcja, która umożliwi weryfikacje godzin granicznych. In Post podaje taką informację na podstawie kodu pocztowego. System powinien liczyć to następująco:
przykład:
Sprzedawca z miasta otrzymał nowe zamówienie o godzinie 10:00. Wysłał o 11:00, dostaje punkt
drugiego dnia otrzymał zamówienie o godzinie 10:00, ale wysłał o 18:00 i tu dostaje np. 1/4 punktu.