anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wydłużenie czasu wysyłki ( na życzenie klienta ) - aby psiakość nie cierpiała

Kategorie
kupujący
kupujący 1058
inne
inne 218
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
386
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Wydłużenie czasu wysyłki ( na życzenie klienta ) - aby psiakość nie cierpiała

pinsplash
#21 Demiurg#

Często było to już poruszane na tym forum. Klient kupuje i prosi aby wysłać: pojutrze, po weekendzie, za kilka dni, po wakacjach, jak dobierze jeszcze kilka przedmiotów, jak skończy się kolejna licytacja itp itd. Sprzedający się zgadza i czeka ( w końcu klient ma być zadowolony ) ale nie czeka Allegro i leci punktacja w jakości bo nie ma wysyłki w deklarowanym czasie ( 24h, 2 dni,  3 dni itp..). Nie wiem dokładnie jak miałoby to działać, ale np klient miałby przycisk typu "poproś o odroczoną/ późniejszą wysyłkę". Po aktywowaniu tego przycisku czas na wysyłkę by się zatrzymywał i Sprzedający nie miał by obniżenia jakości. Pomysł wpadł mi "na szybko" pewnie trzeba by było go jakoś dopracować, ale bardziej chodzi o ideę.

39 Komentarze
Rad-Stol
#12 Orędownik#

allegro ma nas w nosie wiec pomysl dobry mozesz sprzedac konkurencji hahahahaha

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Pewnie uprzedzając odpowiedzi, wprowadzenie numeru nie rozwiąże problemu, ponieważ allegro nie otrzyma statusu od przewoźnika. Musimy mieć opcję wydłużenia czasu wysyłki dla zamówienia, dlatego jestem za.

pinsplash
#21 Demiurg#

@DarkStoorM  Oczywiście że dla zamówienia, w końcu nie wiesz ile czasu "przyjdzie poczekać" 🙂

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

Sama tak miałam.Kupująca poprosiła o zwłokę, wysłałam po tygodniu i jakość diabli wzięli.

PawHaft
#12 Orędownik#

Pomysł bardzo trafny, bo to jednak kupujący zdecyduje kiedy chce otrzymać ewentualnie zamówienie, więc może Allegro o tym pomyśli, bo zadowolenie kupujących jest najważniejsze dla tego serwisu

gotong
#3 Debiutant#

Podczas zamówienia można by dodać opcję:

Wysyłka natychmiastowa,

Wyślij w późniejszym czasie i po zaznaczeniu wybór daty.

Klient mógłby sobie wybrać.

msniezek
Administrator
Administrator
Status zmieniony na: Odrzucony

@pinsplash funkcjonalność miałaby rzeczywiście sens, gdyby dotyczyła dużej liczby transakcji - tymczasem takich sytuacji jest w Allegro bardzo niewiele. Rozumiemy oczywiście, że niektórych branż dotykają one nieco bardziej, dodatkowo z punktu widzenia małych sprzedawców nawet jeden taki przypadek może popsuć statystyki. Kupującemu, który prosi o opóźnienie wysyłki, można wyjaśnić, że nic nie straci, kupując przedmiot wtedy, kiedy będzie mu potrzebny.

Tym niemniej dziękuję za Twój pomysł.

ewozki-eu
#8 Zapaleniec#

Witam,

 przez 2 takie  przypadki straciłem informacje o wysyłce tego samego dnia. 

Ponawiam prośbę o dodanie opcji wyboru daty dostawy przez klienta. 

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@msniezek  " Rozumiemy oczywiście, że niektórych branż dotykają one nieco bardziej, dodatkowo z punktu widzenia małych sprzedawców nawet jeden taki przypadek może popsuć statystyki."

Rozumiecie, ale macie to w nosie. Kolejny popis arogancji i lekceważenia użytkowników. Tresowanie sprzedawców najważniejsze.

S0NGOKU
#9 Pomysłodawca#

Funkcja która pozwoli dokonać i opłacić zakupu, jednak jego wysyłka nastąpi później, wg. daty wskazanej w dedykowanym polu.

Sprzedawcy nie zawsze biorą pod uwagę wiadomość napisaną przez kupującego, a czasem robię zakupy na przyszłość, kiedy akurat mam czas i dostępne środki, ale jestem np. na wyjeździe i nie mogę ich odebrać w najbliższych dniach.

oznacz moderatorów