anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana płatności Allegro Smart z miesięcznej na roczną

Kategorie
kupujący
kupujący 881
inne
inne 174
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
49
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Zmiana płatności Allegro Smart z miesięcznej na roczną

hajumusic
#8 Zapaleniec#

Problem: Chciałem zmienić płatność z miesięcznej na roczną. W tym celu musiałem najpierw zrezygnować. Wyświetliło mi się okno z prośbą o podanie powodu (podałem, że chcę przejść na roczną). Następne okno jakie zobaczyłem zapytało czy na pewno chcę zrezygnować i główny pomarańczowy przycisk służył do zrezygnowania. Przyznam, że nawet nie przeczytałem ani tego pytania w tym oknie, ani treści przycisku - byłem przekonany, że skoro chwilkę temu powiedziałem, że chcę przejść na roczne, to klikam w pomarańczowy przycisk i gotowe. Niestety okazało się, że anulowałem cały program Smart. Przywróciłem go ponownie i jeszcze raz przeszedłem całą ścieżkę wnikliwie wszystko czytając. Udało się, ale można chyba to zrobić nieco lepiej.

Propozycja rozwiązania: Wezwanie do akcji zmiany sposobu rozliczenia powinno być bezpośrednio przy obecnym statusie i mniej karkołomne (mam na myśli to rezygnowanie, żeby znowu coś zaakceptować). Jeśli jednak biznesowo nie zależy Wam na promowaniu rocznego rozliczenia. To wystarczy chociaż taki szlif, żeby głupio nie tracić tych "miesięcznych smartowiczów": jeśli ktoś wskazał w pytaniu o powód rezygnacji, że chce przejść na rozliczenie roczne, to nie ma potrzeby pytania go w kolejnym kroku czy chce zrezygnować w ogóle z programu, czy może przypadkiem przejść właśnie na roczne rozliczenie. Wystarczy ewentualnie potwierdzić ten fakt, albo anulować, żeby się cofnąć gdyby ktoś się pomylił. Obecnie bardziej wspieracie wycofanie się z programu Smart niż zmianę sposobu rozliczenia, a zgaduję, że to dla Was niekorzystne 🙂. Dla Użytkowników również, bo musiałem powtórzyć cały proces i straciłem na to czas + czas żeby to napisać. Pozdrowienia dla zespołu 👋

3 Komentarze
LEW433
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  mało znaków więc dodam.......................................................................

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@hajumusic bardzo dziękuję Ci za Twoją propozycję. Przekazałam ją już do zespołu opiekującego się Allegro Smart, więc na pewno ją rozważmy i weźmiemy pod uwagę. 

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

@hajumusic Dziękujemy jeszcze raz za Twoją sugestię. Na specjalnej stronie https://na.allegro.pl/smart-na-rok możesz od razu zmienić subskrypcję z miesięcznej na roczną. Dodam jednak, że jest to możliwe wyłącznie wtedy, kiedy do jej zakończenia pozostało maksymalnie 15 dni. Jeśli do czasu zakończenia usługi zostało więcej czasu, to konieczna byłaby rezygnacja z dotychczasowej usługi, chociaż proponowałabym raczej chwilę się wstrzymać i kiedy będzie to już możliwe (czyli nie wcześniej niż 15 dni przed końcem subskrypcji) przejść na płatność roczną. 🙂 

oznacz moderatorów