anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot od Kupującego - wymagany opis powodu zwrotu

Kategorie
kupujący
kupujący 880
inne
inne 173
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
46
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Zwrot od Kupującego - wymagany opis powodu zwrotu

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Od dłuższego czasu obserwujemy przy zwrotach od Kupujących że wybierają pierwszy lepszy powód z listy czyli " nie pasuje mi"

Z reguły dzwonimy i próbujemy dowiedzieć się co jest przyczyną faktyczną gdyż handlujemy rzeczami używanymi

 

W tym tygodniu mieliśmy "mistrza" od zwrotów... towar zakupiony, opłacony wysłany, odebrany przez Kupującego, po trzech dniach zwrot - przesyłka własna, dziś odbieram paczkę UWAGA w stanie nie naruszonym, jak zapakowaliśmy, tak wróciła, powód zwrotu "nie pasuje mi" 🙄

 

Proponuję aby podczas robienia zwrotu na Allegro zmusić Kupującego do delikatnego wysiłku aby był wymagany opis, czemu i dlaczego dany towar jest zwracany, choćby te minimum 50 znaków

5 Komentarze
Halfrunt
#18 Luminarz#

"Proponuję aby podczas robienia zwrotu na Allegro zmusić Kupującego. "

Na allegro nie wolono zmuszać kupującego

az1rael
#21 Demiurg#

@Halfrunt bez przesady tych ze smartem można delikatnie zmusić chcesz kolejną darmową wysyłkę to dopełnij formalności z ostatniej ocena gwiazdki komentarze powód zwrotu etc

Client:53193436
#8 Zapaleniec#

Mogą być problemy natury prawnej z takim zmuszeniem. Poza tym, kto mu zabroni wpisać „Nie pasuje mi odcień produktu, kolor jakby gryzł się z farbą, którą mam na ścianie, żona mówi, że to wygląda paskudnie” przy zwrocie tarcz hamulcowych?

_Likos_
#21 Demiurg#

Odstąpienie od umowy - zgodnie z prawem może byc bez podania przyczyny ( co z resztą jest najbardziej praktyczne) . W przypadku reklamcji - powinno byc wymagane pole z opisem problemu

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@AR_Auto_Czesci dzięki za tę propozycję, ale nie ma szans na wprowadzenie takiego obowiązku. Jeśli kupujący chce oddać przedmiot bez podania przyczyny nie możemy zmuszać go do pisania uzasadnienia. W takich sytuacjach jeśli chcesz dopytać co było nie tak najlepszą metodą jest to co już robicie, czyli właśnie telefon lub wiadomość do kupującego. Jeśli będzie chciał/a to odpowie, jeśli nie, ma do tego prawo.

oznacz moderatorów