Może zmienicie okres rozliczeniowy za ADS, żeby był od 1 do końca miesiąca. A nie tak jak teraz, utrudnia to wyliczanie kosztów.
Jak w tytule, sugeruję dodanie filtra, który przy wyborze ofert w grupie kampanii Allegro Ads wykluczałby te, które są aktualnie promowane.
Dobrą zmianą byłaby informacja / raport kiedy dokładnie skończył się budżet reklamy / grupy reklam (czy było to o 18:50, czy może o 20:21). Dodatkowo możliwe planowanie, kiedy dana grupa lub kampania...
Może zmienicie okres rozliczeniowy za ADS, żeby był od 1 do końca miesiąca. A nie tak jak teraz, utrudnia to wyliczanie kosztów.
Jak w tytule, sugeruję dodanie filtra, który przy wyborze ofert w grupie kampanii Allegro Ads wykluczałby te, które są aktualnie promowane.
Dobrą zmianą byłaby informacja / raport kiedy dokładnie skończył się budżet reklamy / grupy reklam (czy było to o 18:50, czy może o 20:21). Dodatkowo możliwe planowanie, kiedy dana grupa lub kampania...
Może zmienicie okres rozliczeniowy za ADS, żeby był od 1 do końca miesiąca. A nie tak jak teraz, utrudnia to wyliczanie kosztów.
Dobrą zmianą byłaby informacja / raport kiedy dokładnie skończył się budżet reklamy / grupy reklam (czy było to o 18:50, czy może o 20:21). Dodatkowo możliwe planowanie, kiedy dana grupa lub kampania...
Jak w tytule, sugeruję dodanie filtra, który przy wyborze ofert w grupie kampanii Allegro Ads wykluczałby te, które są aktualnie promowane.
Jak w tytule, sugeruję dodanie filtra, który przy wyborze ofert w grupie kampanii Allegro Ads wykluczałby te, które są aktualnie promowane.
Dobrą zmianą byłaby informacja / raport kiedy dokładnie skończył się budżet reklamy / grupy reklam (czy było to o 18:50, czy może o 20:21). Dodatkowo możliwe planowanie, kiedy dana grupa lub kampania...
Może zmienicie okres rozliczeniowy za ADS, żeby był od 1 do końca miesiąca. A nie tak jak teraz, utrudnia to wyliczanie kosztów.