Nie wiem, czy jest taka funkcjonalność, ale wiele rozmów z klientami kończy się z ich strony słowami "dziękuję" bądź innym sformułowaniem, które można uznać za nieoczekujące na odpowiedź, ponieważ te...
bardzo by to usprawniło wiarygodność odpowiedzi na dedykowane zarzuty w komentarzach np. paczka dotarła po kilku dniach mimo iż była wysłana odrazu - podpięcie screena ze śledzeniem od przewoźnika
Nie wiem, czy jest taka funkcjonalność, ale wiele rozmów z klientami kończy się z ich strony słowami "dziękuję" bądź innym sformułowaniem, które można uznać za nieoczekujące na odpowiedź, ponieważ te...
bardzo by to usprawniło wiarygodność odpowiedzi na dedykowane zarzuty w komentarzach np. paczka dotarła po kilku dniach mimo iż była wysłana odrazu - podpięcie screena ze śledzeniem od przewoźnika
bardzo by to usprawniło wiarygodność odpowiedzi na dedykowane zarzuty w komentarzach np. paczka dotarła po kilku dniach mimo iż była wysłana odrazu - podpięcie screena ze śledzeniem od przewoźnika
Nie wiem, czy jest taka funkcjonalność, ale wiele rozmów z klientami kończy się z ich strony słowami "dziękuję" bądź innym sformułowaniem, które można uznać za nieoczekujące na odpowiedź, ponieważ te...
Nie wiem, czy jest taka funkcjonalność, ale wiele rozmów z klientami kończy się z ich strony słowami "dziękuję" bądź innym sformułowaniem, które można uznać za nieoczekujące na odpowiedź, ponieważ te...
bardzo by to usprawniło wiarygodność odpowiedzi na dedykowane zarzuty w komentarzach np. paczka dotarła po kilku dniach mimo iż była wysłana odrazu - podpięcie screena ze śledzeniem od przewoźnika