Od 2 lat walczę w Allegro o naprawę tego błędu. Jestem mobilny i często jestem w różnych częściach kraju. Zmieniam wtedy adres do zwrotów, żeby zwroty trafiły pod mój planowany adres pobytu. Problem ...
Od kilku dni mamy promocje smart od 30 zł. I u nas przy drobiazgach takie zamówienia 30-45 zł trafiają sie dośc często Byc moze warto to wykorzystać i na stałe wprowadzić u sługe Mini Smart ???? Na c...
Witam, Proszę abyście opracowali algorytm, który będzie automatucznie blokować możliwość zwrotu zamówienia dla firm takich jak Sp. z o. o. S.A. czy JDGz godnie z polskim prawem. Przecież bez sensu je...
Poprawnie pomoc i regulaminy bo tworzą zamieszanie !!! https://allegro.pl/pomoc/artykul/polityka-zwrotow-na-allegro-q0yPaBXLrhD sprzedający powinien zwrócić Ci wpłatę niezwłocznie po otrzymaniu i spr...
Kupujący zdecydował się zwrócić produkt, odesłał go InPostem (jak się domyślam - w ramach zwrotu Smart). Okazało się, że był to kurier, przynajmniej do mnie paczkę dostarczał kurier. I tu ciekawostka...
Proponuję, żeby w momencie utworzenia zwrotu kupujący miał jasno podany nie tylko kod zwrotu do paczkomatu, ale też numer zwrotu. Tym bardziej, że sami piszecie, że jest to potrzebne i przydatne dla ...
Klient zwraca konkretne ilości pozycji z zamówienia a po kliknięciu "decyzja zwrotowa -> zwróć wybraną kwotę" muszę zaznaczać od nowa to samo co kupujący zaznaczył w zwrocie. Dlaczego domyślnie ni...
Aktualnie zamawiając przedmiot z dostawą do Automatu Poczty Polskiej i jego odebraniu z tego automatu, mam możliwość zwrotu przedmiotu również przez Pocztę Polską, ale niestety wygenerowana etykieta ...
Od dłuższego czasu obserwujemy przy zwrotach od Kupujących że wybierają pierwszy lepszy powód z listy czyli " nie pasuje mi" Z reguły dzwonimy i próbujemy dowiedzieć się co jest przyczyną faktyczną g...
Kilka miesięcy temu pisałem o tym z konsultantem ale nic nie jest zrobione z tym, chciałbym żeby allegro poprawiło strukturę formularza zwrotu w pdf, po pierwsze dane sprzedającego zajmują 1/3 strony...
Kupujący chcąc zwrócić towar sprzedawcy powinien wybierać termin dostawy zwrotu sprzedawcy. Terminy powinny być ustalane przez sprzedawcę, czyli na koncie sprzedawcy utworzyć możliwość wprowadzania k...
Zgłaszam sugestię, aby w zakładce "Warunki zwrotów" można było ustawić, że Sprzedający pokrywa koszt zwrotu, jeśli zamówienie jest z zagranicy. Obecnie nie ma rozbicia na Polskę i zagranicę.
Po co prywatnemu sprzedawcy prawo do nieprzyjmowania zwrotów, skoro nie może z niego korzystać. Skoro byle łachudra może wymuszać na nim swoje warunki dla własnych korzyści? Po raz kolejny dostaję ne...
Od 2 lat walczę w Allegro o naprawę tego błędu. Jestem mobilny i często jestem w różnych częściach kraju. Zmieniam wtedy adres do zwrotów, żeby zwroty trafiły pod mój planowany adres pobytu. Problem ...
Od kilku dni mamy promocje smart od 30 zł. I u nas przy drobiazgach takie zamówienia 30-45 zł trafiają sie dośc często Byc moze warto to wykorzystać i na stałe wprowadzić u sługe Mini Smart ???? Na c...
Witam, Proszę abyście opracowali algorytm, który będzie automatucznie blokować możliwość zwrotu zamówienia dla firm takich jak Sp. z o. o. S.A. czy JDGz godnie z polskim prawem. Przecież bez sensu je...
Poprawnie pomoc i regulaminy bo tworzą zamieszanie !!! https://allegro.pl/pomoc/artykul/polityka-zwrotow-na-allegro-q0yPaBXLrhD sprzedający powinien zwrócić Ci wpłatę niezwłocznie po otrzymaniu i spr...
Kupujący zdecydował się zwrócić produkt, odesłał go InPostem (jak się domyślam - w ramach zwrotu Smart). Okazało się, że był to kurier, przynajmniej do mnie paczkę dostarczał kurier. I tu ciekawostka...
Proponuję, żeby w momencie utworzenia zwrotu kupujący miał jasno podany nie tylko kod zwrotu do paczkomatu, ale też numer zwrotu. Tym bardziej, że sami piszecie, że jest to potrzebne i przydatne dla ...
Klient zwraca konkretne ilości pozycji z zamówienia a po kliknięciu "decyzja zwrotowa -> zwróć wybraną kwotę" muszę zaznaczać od nowa to samo co kupujący zaznaczył w zwrocie. Dlaczego domyślnie ni...
Aktualnie zamawiając przedmiot z dostawą do Automatu Poczty Polskiej i jego odebraniu z tego automatu, mam możliwość zwrotu przedmiotu również przez Pocztę Polską, ale niestety wygenerowana etykieta ...
Od dłuższego czasu obserwujemy przy zwrotach od Kupujących że wybierają pierwszy lepszy powód z listy czyli " nie pasuje mi" Z reguły dzwonimy i próbujemy dowiedzieć się co jest przyczyną faktyczną g...
Kilka miesięcy temu pisałem o tym z konsultantem ale nic nie jest zrobione z tym, chciałbym żeby allegro poprawiło strukturę formularza zwrotu w pdf, po pierwsze dane sprzedającego zajmują 1/3 strony...
Kupujący chcąc zwrócić towar sprzedawcy powinien wybierać termin dostawy zwrotu sprzedawcy. Terminy powinny być ustalane przez sprzedawcę, czyli na koncie sprzedawcy utworzyć możliwość wprowadzania k...
Zgłaszam sugestię, aby w zakładce "Warunki zwrotów" można było ustawić, że Sprzedający pokrywa koszt zwrotu, jeśli zamówienie jest z zagranicy. Obecnie nie ma rozbicia na Polskę i zagranicę.
Po co prywatnemu sprzedawcy prawo do nieprzyjmowania zwrotów, skoro nie może z niego korzystać. Skoro byle łachudra może wymuszać na nim swoje warunki dla własnych korzyści? Po raz kolejny dostaję ne...
Od 2 lat walczę w Allegro o naprawę tego błędu. Jestem mobilny i często jestem w różnych częściach kraju. Zmieniam wtedy adres do zwrotów, żeby zwroty trafiły pod mój planowany adres pobytu. Problem ...
Od kilku dni mamy promocje smart od 30 zł. I u nas przy drobiazgach takie zamówienia 30-45 zł trafiają sie dośc często Byc moze warto to wykorzystać i na stałe wprowadzić u sługe Mini Smart ???? Na c...
Witam, Proszę abyście opracowali algorytm, który będzie automatucznie blokować możliwość zwrotu zamówienia dla firm takich jak Sp. z o. o. S.A. czy JDGz godnie z polskim prawem. Przecież bez sensu je...
Poprawnie pomoc i regulaminy bo tworzą zamieszanie !!! https://allegro.pl/pomoc/artykul/polityka-zwrotow-na-allegro-q0yPaBXLrhD sprzedający powinien zwrócić Ci wpłatę niezwłocznie po otrzymaniu i spr...
Kupujący zdecydował się zwrócić produkt, odesłał go InPostem (jak się domyślam - w ramach zwrotu Smart). Okazało się, że był to kurier, przynajmniej do mnie paczkę dostarczał kurier. I tu ciekawostka...
Proponuję, żeby w momencie utworzenia zwrotu kupujący miał jasno podany nie tylko kod zwrotu do paczkomatu, ale też numer zwrotu. Tym bardziej, że sami piszecie, że jest to potrzebne i przydatne dla ...
Klient zwraca konkretne ilości pozycji z zamówienia a po kliknięciu "decyzja zwrotowa -> zwróć wybraną kwotę" muszę zaznaczać od nowa to samo co kupujący zaznaczył w zwrocie. Dlaczego domyślnie ni...
Aktualnie zamawiając przedmiot z dostawą do Automatu Poczty Polskiej i jego odebraniu z tego automatu, mam możliwość zwrotu przedmiotu również przez Pocztę Polską, ale niestety wygenerowana etykieta ...
Od dłuższego czasu obserwujemy przy zwrotach od Kupujących że wybierają pierwszy lepszy powód z listy czyli " nie pasuje mi" Z reguły dzwonimy i próbujemy dowiedzieć się co jest przyczyną faktyczną g...
Kilka miesięcy temu pisałem o tym z konsultantem ale nic nie jest zrobione z tym, chciałbym żeby allegro poprawiło strukturę formularza zwrotu w pdf, po pierwsze dane sprzedającego zajmują 1/3 strony...
Kupujący chcąc zwrócić towar sprzedawcy powinien wybierać termin dostawy zwrotu sprzedawcy. Terminy powinny być ustalane przez sprzedawcę, czyli na koncie sprzedawcy utworzyć możliwość wprowadzania k...
Zgłaszam sugestię, aby w zakładce "Warunki zwrotów" można było ustawić, że Sprzedający pokrywa koszt zwrotu, jeśli zamówienie jest z zagranicy. Obecnie nie ma rozbicia na Polskę i zagranicę.
Po co prywatnemu sprzedawcy prawo do nieprzyjmowania zwrotów, skoro nie może z niego korzystać. Skoro byle łachudra może wymuszać na nim swoje warunki dla własnych korzyści? Po raz kolejny dostaję ne...
Od kilku dni mamy promocje smart od 30 zł. I u nas przy drobiazgach takie zamówienia 30-45 zł trafiają sie dośc często Byc moze warto to wykorzystać i na stałe wprowadzić u sługe Mini Smart ???? Na c...
Witam, Proszę abyście opracowali algorytm, który będzie automatucznie blokować możliwość zwrotu zamówienia dla firm takich jak Sp. z o. o. S.A. czy JDGz godnie z polskim prawem. Przecież bez sensu je...
Poprawnie pomoc i regulaminy bo tworzą zamieszanie !!! https://allegro.pl/pomoc/artykul/polityka-zwrotow-na-allegro-q0yPaBXLrhD sprzedający powinien zwrócić Ci wpłatę niezwłocznie po otrzymaniu i spr...
Kupujący zdecydował się zwrócić produkt, odesłał go InPostem (jak się domyślam - w ramach zwrotu Smart). Okazało się, że był to kurier, przynajmniej do mnie paczkę dostarczał kurier. I tu ciekawostka...
Proponuję, żeby w momencie utworzenia zwrotu kupujący miał jasno podany nie tylko kod zwrotu do paczkomatu, ale też numer zwrotu. Tym bardziej, że sami piszecie, że jest to potrzebne i przydatne dla ...
Klient zwraca konkretne ilości pozycji z zamówienia a po kliknięciu "decyzja zwrotowa -> zwróć wybraną kwotę" muszę zaznaczać od nowa to samo co kupujący zaznaczył w zwrocie. Dlaczego domyślnie ni...
Aktualnie zamawiając przedmiot z dostawą do Automatu Poczty Polskiej i jego odebraniu z tego automatu, mam możliwość zwrotu przedmiotu również przez Pocztę Polską, ale niestety wygenerowana etykieta ...
Od dłuższego czasu obserwujemy przy zwrotach od Kupujących że wybierają pierwszy lepszy powód z listy czyli " nie pasuje mi" Z reguły dzwonimy i próbujemy dowiedzieć się co jest przyczyną faktyczną g...
Kilka miesięcy temu pisałem o tym z konsultantem ale nic nie jest zrobione z tym, chciałbym żeby allegro poprawiło strukturę formularza zwrotu w pdf, po pierwsze dane sprzedającego zajmują 1/3 strony...
Kupujący chcąc zwrócić towar sprzedawcy powinien wybierać termin dostawy zwrotu sprzedawcy. Terminy powinny być ustalane przez sprzedawcę, czyli na koncie sprzedawcy utworzyć możliwość wprowadzania k...
Od 2 lat walczę w Allegro o naprawę tego błędu. Jestem mobilny i często jestem w różnych częściach kraju. Zmieniam wtedy adres do zwrotów, żeby zwroty trafiły pod mój planowany adres pobytu. Problem ...
Zgłaszam sugestię, aby w zakładce "Warunki zwrotów" można było ustawić, że Sprzedający pokrywa koszt zwrotu, jeśli zamówienie jest z zagranicy. Obecnie nie ma rozbicia na Polskę i zagranicę.
Po co prywatnemu sprzedawcy prawo do nieprzyjmowania zwrotów, skoro nie może z niego korzystać. Skoro byle łachudra może wymuszać na nim swoje warunki dla własnych korzyści? Po raz kolejny dostaję ne...