Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka A0036DH7J7, dostawa do OneBox AL035ZS1 Przesyłka miała do mnie (do OneBox) dotrzeć wczoraj, a zamiast tego widzę zapis, że zostałą zwrócona do Oddziału i nie wiadomo co się dzieje. Na Allegro suchy zapis i nic nie wiadomo co się stało i co dalej. Dobry dostawca ma swoją infolinię, adres i kontakt do czegoś co się nazywa Oddziałem - a tutaj nic "terra incognita". Pomoc Allegro rozbudowana w opcje niczym encyklopedia świata, a jednej z najważniejszych spraw, czyli co i dlaczego się aktualnie dzieje z przesyłką - takiej możliwości pomocy już nie uświadczysz. No i co w takiej sytuacji zrobić? Czy rzeczywiście Allegro OneBox pracuje jak w średniowieczu i byle jak? Co się dzieje? jak "złapać" kontakt? Co to za dziadowska obsługa klienta? Czy ktoś coś wie jak zadziałać w takiej sytuacji, żeby otrzymać zamówienie?
Haha poczytaj posty. Takie słowa jak "dobry dostawca" to antonim dla Allegro
@miecz55
Napisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?srsltid=AfmBOooPe3DbHVHbNmwyNSZqrrIuOT6M0HgNO1d0IybJuD4fridCtxz7
To Ci odpowiedzą, że za dostarczenie towaru odpowiada sprzedawca i możesz założyć mu dyskusję 🤣
Spokojnie to dopiero 2 dni od nadania, to nie jest zbyt szybka usługa więc takie 2-3 dni na umieszczenie w automacie to norma.
Cześć @miecz55, dziękuje za zgłoszenie.
Widzę, że paczka została oznaczona jako ponadgabarytowa. W takim wypadku trzeba skontaktować się ze sprzedającym w celu wyjaśnienia sytuacji.
Dziękuję za info 🙂