anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak złożyć reklamację na działalności Allegro, (nie na sprzedającego)

CharliMacWin
#7 Wielbiciel#

Witam

Chciałem kupić system mocowania boxa na dachu samochodu. U sprzedawcy wybrałem proponowany przez Allegro sposób dostawy (zielony paczkomat allegro). Niestety przesyłka nie została wysłana na czas. Po kontakcie z sprzedawcą dowiedziałem się, że Allegro na jego aukcji umieściło sposób dostawy który wybrałem ale jemu nie dała możliwości wysłania tym sposobem. Skontaktowałem się telefonicznie z allegro i dowiedziałem się że nie dostanę przesyłki przed wyjazdem (produkt był mi potrzebny na wyjazd a zamówiłem go z zapasem czasowym) ale zrobią wszystko, żebym go w ogóle dostał. Dwa dni później dostałem maila, że niestety nie ma możliwości żebym dostał produkt, że muszę anulować zakup  i kupić go sobie ponownie wybierając inny sposób dostawy. Trochę to śmieszne.

 W wyniku działań Allegro poniosłem koszty wypożyczenia bagażnika dachowego (kompletnego - 200zł/tydzień w ekstra promocji). Z uwagi na to oczekuję od Allegro rekompensaty za moje kłopoty i koszty dodatkowe. Niestety nie mam możliwości wystosowania wniosku o odszkodowanie - nie znalazłem takiego wniosku w aplikacji allegro(są tylko postępowania przeciwko sprzedającym)  a maile wysyłane na adresy z których otrzymywałem korespondencję w tej sprawie są odrzucane.

Czyżby Allegro nie odpowiadało za swoje błędy które powodują straty u ich klientów. Nie wiem już gdzie napisać

 

pozdrawiam

 

Charli MacWin

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kostas11
#21 Demiurg#

@CharliMacWin zapomnij o rekompensacie od allegro, tak sprzedawca ma rację allegro dodaje sprzedawcom One Kuriera mimo że nie mogą tego nadać 😞 na przyszłość wybieraj sprawdzonych przewoźników 😞

tu masz post jak sprzedawcy walczą z allegro https://spolecznosc.allegro.pl/t5/allegro-delivery/dosta%C5%82em-informacj%C4%99-o-w%C5%82%C4%85czen...

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

julienail
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@CharliMacWin, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Zachęcam do kontaktu z nami poprzez formularz

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@julienail   Proszę nie ukrywać sprawy, nie zamiatać pod dywan.  Temat został poruszony publicznie i publicznie powinien być  rozwiązany.

Każdego z nas interesuje jakie użytkownik ma prawa i jak będzie sprawa rozwiązana w podobnych przypadkach.

To nie jest temat indywidualny, to może dotyczyć każdego z nas.

oznacz moderatorów

CharliMacWin
#7 Wielbiciel#

Wysłałem informację przez wskazany formularz, ale nie mam nadziei na pozytywne rozwiązanie. Ten formularz to tak naprawdę służy do zgłaszania problemów z sprzedawcami. Próbowałem już wcześniej za jego pomocą zgłosić problem ale system odpowiedział mi, że został zlecony zwrot gotówki i nie pozwalał mi wybrać sposobu kontaktu ..i na tym był koniec. Dzisiaj się udało z linku moderatorki. Jeśli chodzi o "wpadki" sprzedawców allegro jest OK ale jeżeli chodzi o wpadkę Allegro to nie jestem pewien.  Zobaczymy jak się skończy cała sprawa. pozdrawiam.

oznacz moderatorów

Client:35386082
#14 Krzewiciel#

Zwalą winę na sprzedającego.
Będzie, że sprzedawca odpowiada za całość oferty i przewoźników, a smart nie jest obowiązkowy. Mógł sprawdzać jakich przewoźników mu dołączono i odpowiednio wcześnie zgłosić wyłączenie tych, którzy nie operują w jego rejonie.
Allegro niewinne.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

poszukaj w kodeksie cywilnym odpowiednich przepisów - powołaj się na nie składając reklamację bezpośrednio do allegro

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

Czyżby Allegro nie odpowiadało za swoje błędy które powodują straty u ich klientów

 

Nie 🙂

oznacz moderatorów