Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Chciałem kupić system mocowania boxa na dachu samochodu. U sprzedawcy wybrałem proponowany przez Allegro sposób dostawy (zielony paczkomat allegro). Niestety przesyłka nie została wysłana na czas. Po kontakcie z sprzedawcą dowiedziałem się, że Allegro na jego aukcji umieściło sposób dostawy który wybrałem ale jemu nie dała możliwości wysłania tym sposobem. Skontaktowałem się telefonicznie z allegro i dowiedziałem się że nie dostanę przesyłki przed wyjazdem (produkt był mi potrzebny na wyjazd a zamówiłem go z zapasem czasowym) ale zrobią wszystko, żebym go w ogóle dostał. Dwa dni później dostałem maila, że niestety nie ma możliwości żebym dostał produkt, że muszę anulować zakup i kupić go sobie ponownie wybierając inny sposób dostawy. Trochę to śmieszne.
W wyniku działań Allegro poniosłem koszty wypożyczenia bagażnika dachowego (kompletnego - 200zł/tydzień w ekstra promocji). Z uwagi na to oczekuję od Allegro rekompensaty za moje kłopoty i koszty dodatkowe. Niestety nie mam możliwości wystosowania wniosku o odszkodowanie - nie znalazłem takiego wniosku w aplikacji allegro(są tylko postępowania przeciwko sprzedającym) a maile wysyłane na adresy z których otrzymywałem korespondencję w tej sprawie są odrzucane.
Czyżby Allegro nie odpowiadało za swoje błędy które powodują straty u ich klientów. Nie wiem już gdzie napisać
pozdrawiam
Charli MacWin
@CharliMacWin zapomnij o rekompensacie od allegro, tak sprzedawca ma rację allegro dodaje sprzedawcom One Kuriera mimo że nie mogą tego nadać 😞 na przyszłość wybieraj sprawdzonych przewoźników 😞
tu masz post jak sprzedawcy walczą z allegro https://spolecznosc.allegro.pl/t5/allegro-delivery/dosta%C5%82em-informacj%C4%99-o-w%C5%82%C4%85czen...
@CharliMacWin, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Zachęcam do kontaktu z nami poprzez formularz.
@julienail Proszę nie ukrywać sprawy, nie zamiatać pod dywan. Temat został poruszony publicznie i publicznie powinien być rozwiązany.
Każdego z nas interesuje jakie użytkownik ma prawa i jak będzie sprawa rozwiązana w podobnych przypadkach.
To nie jest temat indywidualny, to może dotyczyć każdego z nas.
Wysłałem informację przez wskazany formularz, ale nie mam nadziei na pozytywne rozwiązanie. Ten formularz to tak naprawdę służy do zgłaszania problemów z sprzedawcami. Próbowałem już wcześniej za jego pomocą zgłosić problem ale system odpowiedział mi, że został zlecony zwrot gotówki i nie pozwalał mi wybrać sposobu kontaktu ..i na tym był koniec. Dzisiaj się udało z linku moderatorki. Jeśli chodzi o "wpadki" sprzedawców allegro jest OK ale jeżeli chodzi o wpadkę Allegro to nie jestem pewien. Zobaczymy jak się skończy cała sprawa. pozdrawiam.
Zwalą winę na sprzedającego.
Będzie, że sprzedawca odpowiada za całość oferty i przewoźników, a smart nie jest obowiązkowy. Mógł sprawdzać jakich przewoźników mu dołączono i odpowiednio wcześnie zgłosić wyłączenie tych, którzy nie operują w jego rejonie.
Allegro niewinne.
poszukaj w kodeksie cywilnym odpowiednich przepisów - powołaj się na nie składając reklamację bezpośrednio do allegro
Czyżby Allegro nie odpowiadało za swoje błędy które powodują straty u ich klientów
Nie 🙂