Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o informację co się dzieje z przesyłką o numerze: Allegro AD01F71ZB2.
Dostaliśmy wiadomość od klienta: "„Dzień dobry, wyskoczyła mi informacja "problem z przesyłką!". Wczoraj dostałem informacje, że paczka będzie w paczkomacie, a do dzisiaj nic nie doszło. Co mam zrobić w takiej sytuacji?” W statusie przesyłki jest podane, że: " Przesyłka nie została doręczona i wróciła do oddziału".
@rgizara widzę, że przesyłka jest oznaczona jako ponadgabarytowa. Oznacza to, że zostanie zwrócona do nadawcy.
Wysyłamy dziesiątki takich przesyłek, mamy do tego specjalnie dedykowane kartony. Niestety kolejne nadużycie ze strony kuriera i robienie z nas **piiip**ów.
@rgizara jeżeli uważasz, że przesyłka została źle zakwalifikowana jako ponadgabarytowa, możesz złożyć reklamację przez nasz formularz.
Tak zrobię.