anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie wysyła towaru.

Neurophrec
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam taki problem. Otóż zamówiłem towar, sprzedawca miał go wysłać do 10 pazdziernika. Nie odpowiada. Wszystkie jego aukcje zniknęły. Nie mogę rozwiązać problemu przez allegro, ponieważ pisze, że czas na nadanie przesyłki jeszcze nie minął, mimo, że minął 10 października. Dodam, że zakup dokonany przez allegro Pay. Czy jest jakiś sposób, by rozwiązać problem? Dziękuję wszystkim za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Neurophrec zgłoś problem przez formularz

oznacz moderatorów

Neurophrec
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc. Niestety żadna z opcji nie działa. Wygląda to jak błąd. Każdy z formularzy, którego próbowałem finalnie dochodzi do tego samego, czyli nie można otworzyć dyskusji, ponieważ nie minął termin na wysłanie przesyłki. Próbowałem już wszystkiego i za każdym razem wyskakuje ten sam komunikat. Pozdrawiam serdecznie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Neurophrec Tak oczywiście, napisz tu, jak będą prosić podania zakupu to "improwizuj" i opisz problem a otworzą Ci dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

Neurophrec
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo, niestety ta opcja też nie działa. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Neurophrec podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczy Twój problem. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Hizop
#7 Wielbiciel#

Spróbuj przez allegro kontakt.

oznacz moderatorów