Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie. Zrealizowaliśmy wysyłkę do Czech składającą się z 2 paczek (2x20kg). Magazynier błędnie wpisał kwotę pobrania na każdej z paczek. Klient otrzymał już pierwszą paczkę i zapłacił za przesyłkę ale za drugą paczkę wiadomo że już nie zapłaci stąd moje pytanie jak się skontaktować z DHL Czechy lub z kimś innym i poprosić o anulowanie pobrania dla drugiej paczki?
Pozdrawiam i dziękuję za ewentualną pomoc.
Cześć @Muvoneo. Niestety w przypadku wygenerowanej i nadanej przesyłki nie ma możliwości anulacji pobrania. Klient może odmówić przyjęcia zamówienia - wtedy paczka do Ciebie wróci, a Ty będziesz mógł wysłać ją ponownie.
Dziękuję za informacje.