anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak anulować pobranie w DHL Czechy dla przesyłki w drodze ?

Muvoneo
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie. Zrealizowaliśmy wysyłkę do Czech składającą się z 2 paczek (2x20kg). Magazynier błędnie wpisał kwotę pobrania na każdej z paczek. Klient otrzymał już pierwszą paczkę i zapłacił za przesyłkę ale za drugą paczkę wiadomo że już nie zapłaci stąd moje pytanie jak się skontaktować z DHL Czechy lub z kimś innym i poprosić o anulowanie pobrania dla drugiej paczki?

Pozdrawiam i dziękuję za ewentualną pomoc.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @Muvoneo. Niestety w przypadku wygenerowanej i nadanej przesyłki nie ma możliwości anulacji pobrania. Klient może odmówić przyjęcia zamówienia - wtedy paczka do Ciebie wróci, a Ty będziesz mógł wysłać ją ponownie.  

   Marysia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Muvoneo
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za informacje.

oznacz moderatorów