anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam do dnia dzisiejszego odpowiedzi na reklamację moją. Proszę o załatwienie mojej spraw

zosia694
#1 Nowicjusz

Dnia  17.10 odebrałam paczkę z paczkomatu oczywiście nie swoją. Najprawdopodobniej kurier pomylił kodu odbioru do odbioru przesyłki z paczkomatu. Została złożona,złożona  reklamacja i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi. Bardzo  proszę o pilnie rozpatrzenie mojej sprawy. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@zosia694 Z tego co widzę, jest założona dyskusja w tej sprawie. Otrzymałaś wiadomość od doradcy dzisiaj o 20:10. 

Proszę Cię kontynuuj korespondencję w dyskusji. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@zosia694

Zgodnie z par 9 ust 1 rozporządzenia w sprawie reklamacji usługi pocztowej, operator pocztowy (tutaj Inpost, bo to paczkomat) ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. 

oznacz moderatorów

Monika__L
#18 Luminarz

A czemu oczywiscie

oczywiście nie swoja?

przeciez Oczywiste jest ze to powinna byc twoja 

oznacz moderatorów