Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dnia 17.10 odebrałam paczkę z paczkomatu oczywiście nie swoją. Najprawdopodobniej kurier pomylił kodu odbioru do odbioru przesyłki z paczkomatu. Została złożona,złożona reklamacja i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi. Bardzo proszę o pilnie rozpatrzenie mojej sprawy.
@zosia694 Z tego co widzę, jest założona dyskusja w tej sprawie. Otrzymałaś wiadomość od doradcy dzisiaj o 20:10.
Proszę Cię kontynuuj korespondencję w dyskusji.
Zgodnie z par 9 ust 1 rozporządzenia w sprawie reklamacji usługi pocztowej, operator pocztowy (tutaj Inpost, bo to paczkomat) ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
A czemu oczywiscie
oczywiście nie swoja?
przeciez Oczywiste jest ze to powinna byc twoja