anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Po zgłoszeniu zwrotu nie otrzymałam kodu co zrobić?

Client:37953720
#1 Nowicjusz#

Zgłosiłam dziś zwrot i niestety nie otrzymałam kodu zwrotu do paczkomatu. Nie ma możliwości ponownego zgłoszenia zwrotu celem wygenerowania kodu. Jak to ogarnąć?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:37953720 po zgłoszeniu zwrotu nie było możliwości wybrania opcji odesłania (bezpłatna/płatna)? Jaka była metoda dostawy zakupionego przedmiotu?

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:37953720  Kod zwrotu przysługuje tylko dla zwrotów smart i jest określony max termin 14 dni od zakupu.

Prawdopodobnie bezpłatny zwrot ci nie przysługuje, musisz nadać przesyłkę płatną.

oznacz moderatorów