Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo,
w związku z realizacją zamówienia 51b3d9f0-cb1f-11ee-a251-b54760889dd6 (nr przesyłki: Allegro A000FDA230) otrzymałem wczoraj wiadomość z prośbą o wyznaczenie punktu alternatywnego, jednak — ponieważ na mapie cały czas jako aktywny widniał dotychczasowy punkt — wybrałem to samo miejsce, a jedyny komunikat jaki wyświetlił się, to podpowiedź mniej więcej w brzmieniu „Tak, nadal chcę odebrać przesyłkę w tym punkcie”. Nie było żadnej informacji, że wybór tego miejsca jest niemożliwy, ani że wybranie tego punktu spowoduje zwrot do nadawcy. Przesyłka nie przekracza wymaganych gabarytów (ani rozmiar, ani waga), nie jest też tak, że nie odebrałem jej w terminie, co więcej w podobnych przypadkach punkt, do którego nie może być dostarczony wyświetla się „na szaro”, a dostępne na zielono - tak było i w tym wypadku. Uważam, że zasługuję na wyjaśnienie przyczyn zaistniałej sytuacji (mam wrażenie, że w procesie dostarczenia doszło do jakiegoś błędu, nie spowodowanego przeze mnie) i chciałbym złożyć reklamację. Jak mogę to zrobić?
Zapewne zasługujesz, przepraszamy -wystarczy, @Allegro_One
Dzień dobry @Client:63069298! Przepraszamy za tę sytuację.
Wyjaśniamy to, otrzymasz od nas wiadomość e-mail w tej sprawie.