Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W jednej skrzynce miałam dwie przesyłki. Odebrałam jedną - zapomniałam lub oMylnie zamknęłam skrzynkę. Co zrobic? Nie odebrałam przesyłki.
Dzwoń na infolinię, tyle, że o tej porze już nie działa. W zależności od przewoźnika - np. InPost: infolinia pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 22:00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 20:00. Czyli jeśli to oni, to rano pod paczkomatem i telefon na infolinię; jeśli inni, to też wujek Google pokaże numer i godziny. Przygotuj nr przesyłki i kod.
Cześć, @dede-dede78. Widzę, że już wyjaśniamy tę sprawę w korespondencji mailowej. Dalsze informacje otrzymasz w odpowiedzi na zgłoszenie o numerze 55477416.