anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystąpiłem o zwrot pieniędzy i dostałem odmowna odpowiedż że sprzedający coś tam próbuje zrobić .

MAMY ROZWIĄZANIE!
pandzia9229
#1 Nowicjusz#

Chciałbym jeszcze raz wysłać ten sam wniosek ale po kliknieciu nic mi sie nie wyswietla

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
br.
#21 Demiurg#

Zawsze tak jest, najpierw naprawa błędu.

oznacz moderatorów
pandzia9229
#1 Nowicjusz#

To już trwa ponad dwa tygodnie sprzedajacy mnie zbywa

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

Jest na to jeden sposób:  opisujesz problem w zakładce "Zgłoś problem z zakupem"  Sprzedający ma 24 godziny na odpowiedź, jesli nie pomaga to wzywasz na pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów
pandzia9229
#1 Nowicjusz#

Wlasnie tak zrobilem i to sie dalej ciagnie nie mam juz sily na takie cos zostalem z kupka desek bo nie bylo srub montazowych i nie kwapia sie doslac ani oddac kase

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@pandzia9229  Jeżeli jest dyskusja to:

 -  codziennie przypominasz o żądaniu rozwiązania problemu lub zwrot pieniędzy.

 -  uporczywie prosisz o pomoc pracownika Allegro

 -  nie wolno zamykać dyskusji dopóki problem nie zostanie całkowicie rozwiązany.

Jeśli dobrze pamiętam to chyba po 14 dniach  braku rozwiązania  klikasz dyskusję jako nierozwiązaną i  wtedy powinneś dostać  propozycję złożenia wniosku do Protect o odszkodowanie.

Jeśli chodzi o kupę desek,  zgłoś sprzedającemu że deski przeszkadzają, wyznacz termin do odbiór desek, jeśli nie odbierze spal w piecu lub wywieź do utylizacji.

oznacz moderatorów