Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem zwrócić zamówiony przez pomyłkę przedmiot. Przesyłka została już do mnie wysłana kurierem DPD. Jak mogę dokonać zwrotu? Jestem seniorem. Nigdy tego nie robiłem. Co to jest ta etykieta zwrotu, skąd ją wezmę / nie mam drukarki /. Czy mogę nie odebrać przesyłki od kuriera i ona wróci do sprzedającego? Proszę o pilną odpowiedż bo kurier jest w drodze.
Możesz nie odebrać ,ale sprzedawca zostanie obciążony kosztem powrotu i będzie miał prawo domagać się od Ciebie jego pokrycia , poinformuj sprzedawcę o swojej decyzji .
PRZESYŁKA JEST SMART / BEZPŁATNA /
To nie odbieraj i poinformuj o zwrocie sprzedającego
Zapoznaj się z regulaminami Smarta, tam masz wyjaśnione co musisz zrobić, aby zwrot Smart był darmowy.
@SIEKIERCZYNA to nie ma znaczenia , zwrot jest bezpłatny tylko po podjęciu przesyłki oraz jej odesłaniu , więc odbierz przesyłkę , w szczegółach zakupu zgłoś zwrot , wydrukuj etykietę i zanieś na Pocztę .
Skąd wezmę tą etykietę. Zaznaczam że nie mam drukarki
@SIEKIERCZYNA Nie musisz odbierać, musisz odstąpić od umowy zakupu, ta przesyłka jest ze Smartem i zwrot jest darmowy. Ale możesz odebrać i odesłać, tylko to zawsze rodzi dla Ciebie możliwe dodatkowe problemy, odbierzesz i zwrócisz to sprzedający niezadowolony z tego powodu będzie mógł stwarzać problemy, NI ODBIERAJ- odstąp od umowy zakupu.
@SIEKIERCZYNA Noie odbieraj jej jak zakup od firmy, wróci do nich a Ty tu kliknij zwrot: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
Narażasz ludzi na dodatkowe opłaty. Oczywiście, że może nie odebrać, ale to nie jest zwrot w ramach Smart.
Jakie wymień?
1. Nawet Allegro One ma w cenniku opłatę za zwrot nieodebranej przesyłki (tylko obecnie z tego nie korzysta).
2. W regulaminach masz wyraźnie zaznaczone, co trzeba zrobić, aby zwrot był darmowy: trzeba wygenerować kod i nadać w odpowiednich punktach.
Tak jest, sprzedawca zostanie obciążony kwotą powrotu paczki i będzie mógł ją potrącić przy zwracaniu wpłaty.
Lepiej odebrać i nadać zwrot w ramach SMART.
Niczego nie będzie mógł, nie wprowadzaj w błąd. A po drugie tu dochodzi aspekt humanitarny starszy człowiek.
@LEW433 czy tzw senior to jakiś gorszy lub inny sort człowieka?
ma jakieś inne prawa?
obrażasz emerytów
mi się zawsze wydawało, że skoro starszy to mądrzejszy, bo ma większe doświadczenie życiowe
@RED Skłaniam się ku temu ze wy, sprzedający nie szanuje ich i to wystarczy tu przeczytać z waszymi radami, Pomijam że "wrzeszczycie" jak widzicie wątek o odstąpieniu od umowy zakupu, zwrot.
mamy takie prawo zwyczajowe
"szanuj bliźniego swego jak siebie samego" - dla mnie @SIEKIERCZYNA nie jest kimś gorszym czy słabszym i będę go bronił nawet jeżeli sam tego nie chce
nie mam nic do pytania @SIEKIERCZYNA - jest proste i klarowne, człowiek nigdy tego nie robił przez allegro więc szuka pomocy
nie rozumiem tylko dodatkowych dopisków wspomagaczy : emeryt, samotna matka i itp
zamiast - nie znam się - pomóżcie
Przesyłki zwracane przez Kupującego Sprzedającemu na podstawie Kodu Zwrotu Przesyłki w związku ze zwrotem Towaru, traktowane są jako nowe nadanie, w związku z czym nadawane są z wykorzystaniem nowej Etykiety nadawczej lub Skróconej Etykiety. Przesyłka zwracana przez Kupującego Sprzedającemu może być nadana wyłącznie w Punkcie Obsługi Klienta lub w Automacie Paczkowym. Personel Punktu Obsługi Klienta wprowadza Kod Zwrotu Przesyłki okazany przez Kupującego (Nadawcę), a następnie generuje i drukuje Etykietę nadawczą lub Skróconą Etykietę zawierającą wyłącznie Numer Przesyłki. Trwałego oznaczenia Przesyłki zwracanej Etykietą nadawczą lub Skróconą Etykietą dokonuje personel Punktu Obsługi Klienta. W przypadku Automatu Paczkowego Kod Zwrotu Przesyłki należy wprowadzić w aplikacji Automatu Paczkowego.
Przesyłki nieodebrane w terminie wskazanym w niniejszym Regulaminie, jak i Przesyłki, których odebrania Odbiorca w wyraźny sposób odmówił, podlegają zwrotowi do Nadawcy za opłatą wskazaną w Cenniku, którą obciążany jest Nadawca.
Zwroty Przesyłek, o których mowa w § 8 ust. 4 niniejszego Regulaminu (tzw. zwroty konsumenckie), dokonywane przez Kupującego Sprzedającemu z wykorzystaniem Kodu Zwrotu Przesyłki w związku ze zwrotem Towaru są nieodpłatne.