Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
nasz klient zgłosił zwrot zamówienia, które zamówił z dostawą kurier one allegro.
Powodem było nie otrzymanie paczki NIE Z NASZEJ WINY. Kurier do odbioru paczki został zgłoszony, jednak się nie pojawił przez 3 dni. Klientka czekała na paczkę aż z niej zrezygnowała.
W takiej sytuacji kto ponosi konsekwencje? My wywiązaliśmy się ze wszystkiego, jednak wasz kurier zawiódł.
Oczekujemy rekompensaty za wywołane straty z waszej winy.
@odamigo odzyskasz tylko prowizję od sprzedaży , pozostałe opłaty nienależnie zasilą budżet allegro .
@odamigo + jak dobrze pójdzie załapiesz negatywa 😄
Z tymi OneBoxami ostatnio dzieją się cuda, zjazd jakości dostaw totalny. Np.wysylam paczkę do Pani, zgubili na magazynie doszła po 13 dniach, kolejna paczka do tej samej osoby i znowu problem, nadaje paczki w maszynie o 11 i nie zabierają, dno. W InPost wszystko chodzi jak w zegarku, wysłałem już z 5k paczek i ani jedna nie zaginęła i 99.9% doręczone w kolejny dzień. Zastanawiam się żeby wykasować OneBox i UPS z dostaw.
@E-Fashion2023 wykasujesz to stracisz smarka , niebawem będziemy się jeszcze borykać z Orlenem.
Możliwe, ludzie mi zakładają dyskusje bo nie mają paczki tak jakbym to ja był dostawca paczek xd