anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z oznaczaniem zwrotów

kulturalnysklep
#8 Zapaleniec#

Cześć,

przy zwrotach robionych przez klienta w OneBox informacja o takim zwrocie nie pojawia się w zwrotach doręczonych, tylko pokazuje się jako druga przesyłka z klientem jako odbiorcą. Czy jest plan żeby to zmienić?

Dorota [edycja]

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kulturalnysklep czy mogę poprosić Cię o zrzut ekranu z przykładem takiego zwrotu? Chętnie przekażę Twoją sugestie do odpowiedniego zespołu 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kulturalnysklep
#8 Zapaleniec#

kulturalnysklep_0-1702379195432.png

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kulturalnysklep dziękuję serdecznie! Przekaże sugestię i dam znać, gdy dowiem się czegoś na ten temat! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów