Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W jaki sposób złożyć reklamację na przesyłkę nadaną przez Allegro Inpost? Przesyłka zgnieciona w trakcie dostawy- do wyrzucenia...
@Kot_Pomaranczowy odbiorca powinien spisać https://inpost.pl/protokol a potem złożyć reklamację https://inpost.pl/reklamacja
Dostawa do paczkomatu i powrót do nadawcy z powodu nieodebrania przesyłki przez klienta czyli reklamacja od sprzedawcy
@Kot_Pomaranczowy jako odbiorca musisz zgłosić uszkodzenie podczas odbioru, inaczej nie wnosisz zastrzeżeń paczka dotarła cała i ciężko będzie za to dostać odszkodowanie 😞
Dostawa do paczkomatu i powrót do nadawcy z powodu nieodebrania przesyłki przez klienta
Tu bardzo ważne są terminy. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu uszkodzenia zawartości przesyłki, które nie jest widoczne z zewnątrz jest 7 dni od daty odbioru. W tym czasie należy też spisać protokół szkody. Pamiętaj też że terminy na zgłoszenie reklamacji i spisanie protokołu szkody biegnę równocześnie.
Natomiast w przypadku przesyłki z widocznymi śladami uszkodzenia sprawa wygląda zupełnie inaczej. Tu zgłoszenia należy dokonać najpóźniej w chwili odbioru (wystarczy adnotacja na pokwitowaniu odbioru) inaczej zrzeka się nieodwoływalnie prawa do odszkodowania za uszkodzenie przesyłki.