Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drogi zespole obsługi klienta, witaj! Piszę, aby zgłosić problem dotyczący systemu płatności w Twojej firmie. Ostatnio próbowałem skorzystać z kilku powszechnie używanych banków do wykonania operacji doładowań, ale niestety za każdym razem otrzymywałem komunikat o błędzie. Po wielokrotnych osobistych inspekcjach i weryfikacji ustaliłem, że te błędy nie wynikają z moich osobistych danych bankowych lub nieprawidłowych operacji, ale wydaje się, że wystąpiła awaria lub nieprawidłowości w systemie płatności Twojej firmy. Aby jak najszybciej rozwiązać ten problem i pomyślnie zakończyć operację doładowania, uprzejmie prosimy Państwa personel techniczny o jak najszybsze sprawdzenie i naprawę systemu płatności. Wierzę, że dzięki Waszemu profesjonalizmowi i ciężkiej pracy normalne działanie systemu zostanie szybko przywrócone, zapewniając w ten sposób doświadczenie ładowania większości użytkowników. Dziękuję za poświęcenie czasu w swoim napiętym grafiku na zajęcie się tą sprawą. Z niecierpliwością czekam na szybkie rozwiązanie problemu, abym mógł bezproblemowo korzystać z usług świadczonych przez Waszą firmę. Jeszcze raz dziękuję i życzę powodzenia w pracy! Z poważaniem
salut!
Chengdu Xingmengqiyuan Starlight Culture Media Co., Ltd.
wxya
2024.10.01
我们建议在波兰银行开设支票账户。
在帐号前加上 "PL "会更方便。
我们来自遥远国家的同事在本网站上销售或购买商品?