Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wczoraj kupiłem produkt opłacając przez allegro pay i przy próbie rozbicia to na raty w jakichkolwiek konfiguracjach czy to na 3 raty, czy na 5, czy na 10 wyskakuje błąd na komputerze "Coś poszło nie tak" na smartfonie zaś "Ups! Mamy problem coś poszło nie tak". Przy 1 próbie rozbicia na raty sms przyszedł, ale kod nie pasował w kolejnych próbach wcale nie przychodzi.
@Chico2137, czy problem występuje ponownie dzisiaj? Jeśli tak, spróbuj dokonać zakupu po wyczyszczeniu przeglądarki (zrobisz to kombinacją klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE) lub wykorzystaj tryb incognito.
Udało się zalogować i nadal niestety jest ten problem
@Chico2137, czy mogę Cię prosić o załączenie zrzutu ekranu z błędem? Z jakiej wyszukiwarki korzystasz? Wyczyściłeś ją przed próbą zakupu? 🙂
Cache wyczyszczony zaraz spróbuję na innych przeglądarkach
Jak próbuję się zalogować przez nr telefonu to teraz także nie przychodzi sms, mimo że wcześniej działało.
Jak się loguję przez email+hasło bez problemu przychodzi sms z kodem.
@Chico2137, czy możesz jeszcze podesłać zrzut ekranu z komunikatem "Ups! Mamy problem coś poszło nie tak"? Jest to niezbędne do konsultacji z działem technicznym. Im więcej informacji, tym lepiej. 🙂
Wyskakuje to gdy nacisnę "Wyślij ponownie"
Udało się rozwiązać problem zostawiam post dla potomnych