anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak zwrotu pieniędzy

Client:28449067
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry. Zwróciłam produkt zakupiony przez Allegro Pay. Po interwencji otrzymałam wiadomość o zleceniu zwrotu gotówki. Niestety, pieniędzy nie ma

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

3dni po mailu od Allegro, później musi się zaksięgować, do tego czasu masz umowę i obowiązek spłaty rat, jakby przyszedł czas na spłatę.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:28449067 płatność za zamówienie opłacone przez Allegro Pay nie wróci do Ciebie w formie gotówki, tylko na Twoje saldo w usłudze. Podaj mi proszę o numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot, a sprawdzę, czy sprzedający już go zlecił. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów