anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak zwrotu pieniędzy

Client:28449067
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Zwróciłam produkt zakupiony przez Allegro Pay. Po interwencji otrzymałam wiadomość o zleceniu zwrotu gotówki. Niestety, pieniędzy nie ma

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

3dni po mailu od Allegro, później musi się zaksięgować, do tego czasu masz umowę i obowiązek spłaty rat, jakby przyszedł czas na spłatę.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:28449067 płatność za zamówienie opłacone przez Allegro Pay nie wróci do Ciebie w formie gotówki, tylko na Twoje saldo w usłudze. Podaj mi proszę o numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot, a sprawdzę, czy sprzedający już go zlecił. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:28449067
#7 Wielbiciel#

cd866e70-f856-11ef-9f7a-6b888f5224da

materac

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:28449067 Widzę, że sprzedający zwrócił płatność, ale transakcja się nie powiodła. Zgłoś to proszę w trwającej dyskusji. Kliknij "poproś o pomoc Allegro" 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów