Co zrobić jeśli nie otrzymałem zwrotu za anulowany zakup z Allegro Pay?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Anulowalem zakup jeszcze przed wysyłką
Ale pieniądze nie wróciły na allegropay
Sprzedający twierdzi że allegro automatycznie wróciło pieniądze jak długo czeka się na zwrot ??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jazdaprosiaki
jak długo czeka się na zwrot ??
Do 3 dni roboczych od "zabrania" pieniędzy sprzedawcy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jak już minęły 3 dni to gdzie mogę pytać o zwrot ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jazdaprosiaki
3 dni robocze (np. sobota i niedziela - nie są traktowane jako robocze)
Przede wszystkim sprawdź, czy otrzymałeś mail-a od Allegro z informacją o tym, że sprzedający zwrócił ...
Sprzedający może "twierdzić" co innego niż jest w rzeczywistości.
Jeżeli mail-a od Allegro nie ma - to najprawdopodobniej środki nie zostały zwrócone (zapytaj sprzedawcę o numer płatności zwracanej kwoty).
Jeżeli nie poda - to masz sprawę wyjaśnioną: gdzie są pieniądze. Jeżeli poda - to z tym numerem zwróć się do Allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po anulowaniu zakupów na raty, środki wracają na Allegro Pay i zwiększają limit.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jazdaprosiaki Skontaktowaliśmy się ze Sprzedającym w tej sprawie, proszę Cię o chwilę cierpliwości.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kiedy będę mógł się coś dowiedzieć w sprawie?? Albo gdzie mogę napisać?
Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jazdaprosiaki skontaktowaliśmy się ze sprzedającym, ale jeszcze nie odpisał na naszą wiadomość, sprawdziłam też, że nie zlecił zwrotu. Bardzo proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, jeśli do końca tygodnia nie otrzymasz od nas powiadomienia o zwrocie tej wpłaty, proszę o wiadomość w tym wątku. Będziemy działać dalej.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok