Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To zapłaciłeś bezpośrednio na konto, nie przez panel Allegro Pay, to się wówczas później księguje a czasem nawet trzeba potwierdzać.
Już 3 dni minęły więc dziwne nawet to jest bo w aplikacji banku w sekcji place później była ta kwota i że to allegro i spłaciłam w iko lecz nic się nie pojawiło tutaj w apce allegro i ciągle sprawdzałam i nadal nic dlatego piszę a według regulaminu 3 dni na zaksięgowanie jest a to już minęło i nadal nic
Jak potwierdzać ? W jakim sensie ?
@wsmigiera Potwierdzasz że spłaciłaś ratę tu, poprzez kontakt: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=71f555ff-e040-42b3-a55b-d46b7fc1d3cc
Ok dziękuję za pomoc
@wsmigiera napisz proszę w tej sprawie za pomocą formularza. Doradca Allegro Pay po telefonicznej weryfikacji tożsamości sprawdzi to dokładnie.