Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Proszę o odpowiedzi na poniższe pytania:
- Czy to możliwe że konsultanci infolinii Planet Pay prosi o podanie, w celu weryfikacji użytkownika, pełnego nr PESEL? Nawet banki tego nie robią. Wszędzie ostrzegają żeby takich danych przez telefon nie podawać bo to próba wyłudzenia danych przez oszusta. Na stronie gov.pl radzą to zgłosić, Policja to samo, a nr telefonu zgadza się z nr infolinii.
- Czy to możliwe, że konsultant infolinii Allegro, kontaktując się telefonicznie po prośbie, wysłanej z panelu Allegro, o weryfikację kontaktu z infolinii obsługującej Allegro Pay, nie wie że jest to infolinia całodobowa i że to jest nr Planet Pay? Potwierdził swoją tożsamość podając ostatnie zakupy dokonane na Allegro i ostatnie zakupy dokonane kartą Allegro Pay w innych sklepach.
- Czy to możliwe, że w aplikacji Allegro na jednym telefonie wyświetla się co innego niż na innych? Na jednym pokazuje, że karta fizyczna jest tymczasowo zablokowana, jest przycisk 'odblokuj' ale nic się nie dzieje po jego naciśnięciu. Karta wirtualna wyświetla się normalnie, można wejść w historię, ustawienia czy pokaż dane karty. Na innych urządzeniach wyświetla się, że karta została zamówiona i można ustalić do niej kod. Do tych starych kart jednocześnie dostępu nie ma: nie podświetla się przycisk historii, ustawień ani pokaż dane karty.
'została zamówiona' i można
Dzień dobry @Client:138876128! Plant Pay kontaktuje się w sprawach związanych z kartą Allegro Pay, ale nie jestem w stanie odpowiedzieć, czy do weryfikacji używa numeru PESEL, sama pewnie miałabym wątpliwości czy go podawać.
Najlepiej, abyś skontaktował się w tej sprawie z Doradcą Allegro Pay, Doradca Allegro może faktycznie nie wiedzieć, kto jest wydawcą karty Allegro Pay.
Kwestię różnych informacji na temat karty również będzie mógł wyjaśnić Doradca Allegro Pay, zasadniczo taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, więc czy możesz od razu w zgłoszeniu wysłać zrzuty ekranów, na których będzie widoczne, że na tym samym koncie widoczne są różne informacje?
Zgłoszenie możesz przesłać za pomocą tego formularza.