anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak anulować zwrot produktu w takiej sytuacji?

Client:46217005
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

W dniu 9 sierpnia zakupiłem od sprzedającego laptopa poprzez Allegro Pay, wybierając 10 rat, 13 sierpnia przewidywany był czas dostawy laptopa do mnie, niestety przez problemy logistyczne firmy kurierskiej laptop nie został nawet wysłany, dopiero po mojej reakcji został nadany 13 sierpnia - we wtorek. Niestety wszystko się przedłużyło przez święto, już sfrustrowany że laptop nie trafi do mnie wtedy kiedy jest najbardziej potrzebny, stwierdziłem, że anuluję zakup. Dostałem informację od sprzedającego, że muszę poczekać aż laptop przyjdzie i dopiero odesłać. Miał przyjść 16 sierpnia w piątek, oczywiście znowu przez opóźnienia, laptop trafił do mnie 17 sierpnia i czytając na forum że wcale nie trzeba zgłaszać że się rezygnuje ze zwrotu, tylko po prostu go nie odsyłać. Już stwierdziłem że bez sensu go odsyłać, że zostawię go sobie bo i tak jest mi potrzebny do pracy, i długo na niego czekałem. Poinformowałem sprzedawcę że chciałbym zrezygnować ze zwrotu, jednak poinformowałem dziś, etykieta traci ważność we wtorek i teraz nie wiem co robić w tej sytuacji. Przede wszystkim też zmienił mi się harmonogram rat,
Przesunął o miesiąc oraz zmniejszyła się kwota, która była powiększona o prowizję. Co w takiej sytuacji zrobić?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Pytanie anulowałeś zakup czy nie anulowałeś?

oznacz moderatorów

Client:46217005
#7 Wielbiciel#

Tak, anulowałem 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A jak teraz system to widzi? brak zakupu, brak możliwości założenia dyskusji, możliwy brak reklamacji z pomocą Allegro, mogą wyniknąć same problemy, ale tak jak spłacisz to masz.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:46217005. Skonsultuję to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:46217005. Otrzymałam informację, że jedynym rozwiązaniem jest spłata Allegro Pay, zgodnie z Twoim obowiązującym harmonogramem. Nic więcej nie musisz robić.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów