Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda zwrot pieniędzy za zamówienie (zmówienie nie zostało zrealizowane ponieważ nie było przedmiotu na magazynie) jeśli kupiło się i zapłaciło poprzez usługę allegro pay na raty.
@VKowalekV W takiej sytuacji sprzedawca, który nie jest w stanie zrealizować zamówienia, powinien niezwłocznie zwrócić wpłatę do Allegro Pay. Po zwrocie wpłaty otrzymasz od Allegro powiadomienie mailowe w tej sprawie, a Twoja spłata powinna przestać być wymagana. Gdyby termin spłaty rat się zbliżał, a sprzedawca wpłaty nie odda, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem i poproś tam o interwencję pracownika Allegro.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.