Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Z Allegro Pay korzystam conajmniej od roku i pierwszy raz mam taki przypadek.
8 stycznia kupiłam przedmiot za 359zł (mam też Allegro Smart). Zazwyczaj robię spłaty po tym jak dostaję smsa przypomnijakę. Zatem od zakupu nie wchodziłam na konto.
SMS jaki przyszedł pokazał kwotę 399 z groszami. Zaznaczam, że jeszcze nie minął miesiąc. Spłaciłam to, bo nie lubię mieć długów. Tylko wolałabym odzyskać moje 50 zł tak czy siak.
Stąd pytanie czy coś się zmieniło w regulaminie? Czy to błąd techniczny? I gdzie w takim razie napisać, żeby zwrócono mi różnice?
@Client:85698745 zweryfikuj kwotę w szczegółach zakupu
@Client:85698745 sprawdziłam to zamówienie (nr f9277c50-8f7a-11ed-8b0c-f1aed8508718) zakupiłaś w nim dwa przedmioty, jedne za 359 zł, a drugi za 40,97 zł, co łącznie daje kwotę 399,97 zł 🙂
Całe zamówienie zostało opłacone przez Allegro Pay, możesz to sprawdzić w zakładce Moje zakupy oraz w Panelu Allegro Pay 🙂