anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę skontaktować się z pomocą, nie otrzymuję SMSa z kodem.

ITD24
#7 Wielbiciel#

Dostałem z serwisu wiadomość E-mail o treści "

Nie mogliśmy zatwierdzić Twojego konta Allegro, ponieważ wystąpił błąd w Twoich danych rozliczeniowych. W związku z tym tymczasowo zawiesiliśmy Twoje konto na Allegro.

Wystarczy, że w dwóch krokach zaktualizujesz swoje dane bilingowe. Proszę kliknąć na poniższy przycisk i zaktualizować je w ciągu 12 godzin. W przeciwnym razie będziemy zmuszeni zawiesić Twoje konto na stałe."

 

Po wejściu w link poproszono mnie o wprowadzenie karty płatniczej, po czym miałem otrzymać wiadomość SMS z kodem która po trzech próbach nie nadeszła. 

Część problemu leży w tym że nie mogę dostać się do strony z ewentualnym kontaktem do pomocy allegro.

Czy ktoś może coś doradzić?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Ziolko39
#21 Demiurg#

@ITD24 Natychmiast zablokuj tą kartę płatniczą w banku > o ile już nie jest za późno > nigdy, przy żadnej weryfikacji nie podawaj danych karty > nikt nie ma prawa o nie prosić > to ewidentny wałek

 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@ITD24 

Jesus, toć to phising. Nic nie wciskaj, nic nie wysyłaj. Napisz tutaj adres e-mail z jakiego dostałeś wiadomość. Najlepiej prześlij ją tutaj zgodnie z tym

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/blog/phishing-jak-si%C4%99-przed-nim-broni%C4%87/ba-p/127106

czyli na adres phishing@allegro.pl

oznacz moderatorów

ITD24
#7 Wielbiciel#

Dzięki!

@Ziolko39@serwis-texas  Ratujecie mnie.

Nie wierzę że dałem się na to nabrać.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@ITD24 

Dzwoń do banku. Tyle!!!!!!!!

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@ITD24 A zdążyłeś? > konto całe? > tak na wszelki wypadek poproś o nową kartę > przeskanuj komputer czy telefon pod kątem wirusów i innych zagrożeń

A na przyszłość to zadaj pytanie przed, a nie po > lepiej na tym wyjdziesz > mniej stresu

oznacz moderatorów

ITD24
#7 Wielbiciel#

@serwis-texas @Ziolko39 

Na szczęście użyłem karty przedpłaconej bez możliwości debetu, także od razu przelałem całą zawartość z powrotem na konto osobiste. nic nie zniknęło! 🙂

 

Dzięki jeszcze raz

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ITD24 Prześlij nam proszę tę wiadomość na phishing@allegro.pl (skorzystaj z opcji "przekaż dalej"), zablokujemy stronę, do której kieruje link.  

oznacz moderatorów