anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

anettaderewenko
#7 Wielbiciel#
  • Buty które kupiłam synowi mają niecały miesiąc,schodzi z nich skóra,są wadliwe,jak zgłosić reklamacjeScreenshot_20230425_162524_com.snapchat.android.jpg

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

komis-bell
#21 Demiurg#

Wyślij do sprzedającego wiadomość a w niej napisz że składasz reklamację, opisz co się dzieje i odeślij buty na adres podany do reklamacji (znajdziesz go w mailu potwierdzającym zakup lub w zakładce zwroty w zakupionej aukcji).

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

w zakładce zakupy masz przycisk kontaktu ze sprzedającym, wcisnąć opisać problem i zaczekać na odpowiedź gdzie powinien udzielić informacji na temat jak ma mu Pani zgłosić reklamację. Następnie zastosować się do wytycznych czyli w 95% przypadków odesłać buty na reklamację do sprzedawcy na adres przez niego wskazany zwykle ten sam co zwroty. Następnie poczekać 14 dni na decyzję reklamacyjną. Gdyby były problemy należy założyć dyskusję z sprzedającym, ale dopiero jak będą problemy bo dyskusja może zamknąć się z automatu po 30 dniach lub nie ma co gnoju po sobie zostawiać i oznaczać ją jako nierozwiązaną bo proces reklamacji chwilę potrwa.

oznacz moderatorów