Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wyślij do sprzedającego wiadomość a w niej napisz że składasz reklamację, opisz co się dzieje i odeślij buty na adres podany do reklamacji (znajdziesz go w mailu potwierdzającym zakup lub w zakładce zwroty w zakupionej aukcji).
w zakładce zakupy masz przycisk kontaktu ze sprzedającym, wcisnąć opisać problem i zaczekać na odpowiedź gdzie powinien udzielić informacji na temat jak ma mu Pani zgłosić reklamację. Następnie zastosować się do wytycznych czyli w 95% przypadków odesłać buty na reklamację do sprzedawcy na adres przez niego wskazany zwykle ten sam co zwroty. Następnie poczekać 14 dni na decyzję reklamacyjną. Gdyby były problemy należy założyć dyskusję z sprzedającym, ale dopiero jak będą problemy bo dyskusja może zamknąć się z automatu po 30 dniach lub nie ma co gnoju po sobie zostawiać i oznaczać ją jako nierozwiązaną bo proces reklamacji chwilę potrwa.