anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakupiłem żwirek dla kota i zapłaciłem Blikiem, a otrzymałem powiadomienie o braku zapłaty i przekro

tomasz_ewa
#7 Wielbiciel
 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@tomasz_ewa tak w tytule bardzo ciężko opisać cały problem 🙄

Czasami płatność się nie udaje. W tedy pieniądze wracają do 3 dni roboczych na konto. należy opłacić zamówienie ponownie.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tomasz_ewa ostatnie zakupy na Twoim koncie (zrobione 7 maja) ze żwirkiem zostały opłacone przez Allegro Pay, nie BLIKa. Czy masz na myśli spłatę tego zakupu BLIKiem w panelu Allegro Pay
Jeśli tak, skontaktuj się proszę za pomocą formularza, Doradca Allegro Pay po telefonicznej weryfikacji tożsamości, będzie mógł CI pomóc. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów