Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupiłam przedmioty przez opcje pay co spłaciłam ale przedmiot zakupu ostatecznie odesłałam od tego czasu minęły już ponad 2 miesiące ale po dziś dzień nie otrzymałam zwrotu środków od allegro
@Client:73753065 A sprzedawca oddał pieniądze? Jeśli oddał, powinnaś otrzymać maila od Allegro w tej sprawie. Nie było maila od Allegro, sprzedawca nie oddał wpłaty. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zgłoś problem, poproś tam o pomoc Allegro, wtedy szybko odda.
Jeżeli sprzedawca jednak oddał wpłatę, masz teraz nadpłatę w Allegro Pay, co sprawdzisz w panelu Allegro Pay, która powinna Ci być zwrócona na konto. Jeśli wiesz, że oddał, o zwrot nadpłaty pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391
@Client:73753065 Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.
Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.
Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:
Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.