anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot allegro pay

Client:73753065
#7 Wielbiciel#

Witam. Zakupiłam przedmioty przez opcje pay co spłaciłam ale przedmiot zakupu ostatecznie odesłałam od tego czasu minęły już ponad 2 miesiące ale po dziś dzień nie otrzymałam zwrotu środków od allegro

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:73753065 A sprzedawca oddał pieniądze? Jeśli oddał, powinnaś otrzymać maila od Allegro w tej sprawie. Nie było maila od Allegro, sprzedawca nie oddał wpłaty. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zgłoś problem, poproś tam o pomoc Allegro, wtedy szybko odda.

Jeżeli sprzedawca jednak oddał wpłatę, masz teraz nadpłatę w Allegro Pay, co sprawdzisz w panelu Allegro Pay, która powinna Ci być zwrócona na konto. Jeśli wiesz, że oddał, o zwrot nadpłaty pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8612321a-8c9e-446a-abd0-49c4b12e9391

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:73753065 Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay przebiegają zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro.

Jeśli zwrócisz lub anulujesz zakup opłacony z Allegro Pay – środki zwrócone przez sprzedającego przez Allegro Finanse zwiększą Twoje środki dostępne w usłudze.

Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:

  • 30 dni w przypadku opcji spłaty w ciągu 30 dni
  • 1 miesiąc w przypadku pozostałych opcji spłat.

Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.

Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.

oznacz moderatorów