Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W jednym z postów poniżej były linki do Sprzedawców którzy oszukiwali i nie wysyłali zakupionego towaru ( oparło się to również o POK). Oczywiście sypały się negatywy jednogwiazdkowe. Część kont zawieszona. Ale....Za wysyłkę Sprzedający mają 5 gwiazdek bo odznaczyli - Wysyłka za darmo. Więc system z automatu nalicza pięć gwiazdek za wysyłkę której nie było. Teoretycznie gdyby sprzedali 100 przedmiotów, nie wysłali żadnego, za zgodność z opisem i obsługę dostali po 1 gwiazdce to i tak ich średnia będzie ponad 2 gwiazdki... Oczywiście każdy ma swój rozum i kupuje analizując poprzednie oceny, pewnie większość nie kupi...ale wygląda to dziwnie 🙂
@pinsplash No co sięczepiasz?Kupujący, także ten oszukany, za wysyłkę przecież nie zapłacił 🤣🤣🤣😂😂
@WREDZIA-W1 W sumie masz rację 🙂
@pinsplash Oczywiście,że tak 🙂 Jeśli kupił telewizor za 2000 zł i go nie dostał, to zaoszczędził ze 30 złotych za przesyłkę. Został oszukany na 2000, a nie na 2030. Jest oszczędność? Jest.
@pinsplash mnie też ta sytuacja się nie podoba, natomiast nie do końca się z Tobą zgadzam. Myślę, że gdy ktoś widzi dwie gwiazdki to automatycznie zapala mu się lampka w głowie, że coś jest nie tak.
Życzeniowo też chciałabym lepszego rozwiązania, jeśli masz jakiś pomysł - napisz 🙂 Chętnie zaproponuję coś nowego naszej technologii.
@cloudcloud Może automatycznie gdy nie doszło do wysyłki ( jakiś ptaszek do zaznaczenia przy zwrocie prowizji lub dyskusji ) to byłoby nieaktywne / zerowe?
@pinsplash może 🤔